Mniej widzów Top of the Top Sopot Festival 2023. TVN pokonał konkurencję
Tegoroczną edycję Top of the Top Sopot Festival oglądało średnio 1,16 mln widzów, o 170 tys. mniej niż odsłonę widowiska sprzed roku, ale wzrósł udział w grupie komercyjnej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. TVN w czasie nadawania imprezy był liderem rynku telewizyjnego.
Muzyczna impreza przyciągnęła przed ekrany średnio 1,16 mln widzów, co przełożyło się na 11,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,97 proc. w grupie 16-49 oraz 12,26 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Hitem trzeci dzień z koncertem „#Great Moments”
Największą popularnością cieszył się trzeci dzień imprezy, który śledziło 1,27 mln osób, co przełożyło się na 13,07 proc. udziału w 4+, 14,19 proc. w 16-49 i 13,08 proc. w 16-59. Tego dnia miał miejsce duży koncert „#Great Moments”
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Czwartkowy festiwal, gdy w Sopocie odbywało się widowisko „#Magic Words”, oglądało średnio w TVN 1,20 mln widzów przy udziałach na poziomie 12,43 proc., 12,38 proc. i 12,75 proc.
Drugiego dnia miał miejsce koncert „#Summer Vibes” oraz konkurs o nagrodę „Bursztynowego słowika”. Transmisja zgromadziła średnio 1,12 mln widzów (odpowiednio 11,48 proc., 12,58 proc. i 11,71 proc. udziału).
Najsłabiej wypadł pierwszy dzień Top of the Top Sopot Festival 2023, który odbywał się pod hasłem „#I Dance”. Obie części koncertu obejrzało 982 tys. osób (10,12 proc., 11,83 proc. i 10,70 proc.).
W godz. od 20.00 do 23.20, gdy nadawany był festiwal, TVN był liderem w grupie 4+ notując 11,66 proc. udziału. Na drugiej pozycji znalazła się TVP1 z 5,67 proc., trzecia była TVP2 (5,25 proc.). Z kolei w nowej grupie docelowej TVN, czyli wśród widzów od 20 do 54 lat, TVN też wygrał z konkurencją z wynikiem 12,99 proc. udziału. Na drugiej pozycji znalazł się tutaj Polsat (5,52 proc.).
Mniej widzów, ale wyższy udział w 16-49
Top of the Top Sopot Festival 2023 miał o 170 tys. widzów mniej (ale wyższe udziały w 16-49) niż poprzednia edycja muzycznego wydarzenia, którą rok temu (tj. w okresie od 16 do 18 sierpnia 2022 roku) śledziło średnio 1,33 mln osób, a jej udział w rynku wynosił 12,65 proc. w 4+ i 12,58 proc. w 16-49.
Producentem Top of the Top Sopot Festival jest firma Festival Group.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.
Dołącz do dyskusji: Mniej widzów Top of the Top Sopot Festival 2023. TVN pokonał konkurencję
Z Sylwestrami się udało nie organizować. Trzymam kciuki za Sopot i zaprzestanie skoków.
A do wyników oglądalności masz dostęp? Nie? Tak myślałem.