Totalizator Sportowy wybiera agencje mediowe
Totalizator Sportowy jest w trakcie przetargu na planowanie i zakup mediów. Obsługi klienta bronią Starcom (Publicis Groupe) i Sigma Bis (wspólna agencja Orlenu i PZU).
Spółka Totalizator Sportowy jest w trakcie postępowania, w którym wybierze agencje do obsługi w zakresie planowania i zakupu mediów.
Jej biuro prasowe nie odpowiedziało nam, ile i jakie agencje do niego zaprosiło ani też dlaczego przetarg ten nie jest prowadzony w oparciu o prawo zamówień publicznych (nie widnieje na liście postępowań przetargowych i ofertowych spółki).
Warto przypomnieć, że w kwietniu br. Totalizator w publicznym przetargu wybierał firmę, która miała mu doradzać i wspierać spółkę w wyborze domu mediowego. Firma do tej pory nie podała, jaką firmę wybrała w nim do współpracy.
Obecnie za planowanie i zakup mediów do kampanii spółki odpowiadają agencje Starcom (Publicis Groupe) i Sigma Bis (wspólna agencja Orlenu i PZU).
Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy wybiera agencje mediowe
a co sraczkę masz i nie wiesz gdzie?