„Totalne remonty Szelągowskiej” oglądało 653 tys. widzów, TVN wiceliderem
Szósty sezon programu „Totalne remonty Szelągowskiej” oglądało średnio 653 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki programu „Totalne remonty Szelągowskiej 6” na antenie TVN oglądać można było w środy o godz. 21.35, w okresie od 6 września do 29 listopada br.
Średnia widownia cyklu września wyniosła 653 tys. osób, co przełożyło się na 6,38 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,57 proc. w grupie 16-49 oraz 8,25 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek produkcji z 29 listopada - zgromadził przed telewizorami 787 tys. oglądających.
Dla porównania, nadawany rok temu w tym samym paśmie „Top model 11” śledziło o 229 tys. widzów więcej. Było to 882 tys. osób, a udział TVN w rynku wynosił 8,97 proc. w 4+ i 13,23 proc. w 16-49.
TVN w paśmie nadawania „Totalnych remontów Szelągowskiej” czyli w poniedziałki miedzy godz. 21.35 a 22.37 miał 6,32 proc. udziału. Stacja zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wśród widzów w grupach 16-49 i 20-54 TVN był liderem.
W ramach projektu Dorota Szelągowska wraz z ekipą przeprowadza metamorfozę całego domu lub mieszkania. Bohaterowie „Totalnych remontów Szelągowskiej” dowiadują się o przemianie swojego lokum dopiero na początku odcinka - jest to dla nich zupełne zaskoczenie.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.
Dołącz do dyskusji: „Totalne remonty Szelągowskiej” oglądało 653 tys. widzów, TVN wiceliderem