Totolotek nawiązał współpracę z portalem Weszlo.com
Od stycznia bieżącego roku Totolotek rozpoczął współpracę z portalem weszlo.com.
Zakres współpracy obejmie m.in.: kampanie bannerowe, lokowanie produktu oraz współpracę w kanałach social media.
Duża część kampanii będzie związana z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej, które odbędą się w czerwcu i lipcu w Rosji.
– Nie mogę jeszcze zdradzić wszystkich szczegółów, ale oprócz ciekawego kontentu, będziemy także organizować konkursy i zachęcać czytelników weszło do współzawodnictwa – mówi Mariusz Rzeczkowski, dyrektor ds. marketingu Totolotka.
Pierwsze działania w ramach współpracy rozpoczną się już w styczniu. – Już za kilka dni czytelnicy będą mieli okazję wziąć udział w konkursie typerskim. Nagrodą w którym główną nagrodą będzie wyjazd do Tajlandii – mówi Rzeczkowski.
Serwis Weszlo.com ma obecnie ponad 115 tys. fanów na Facebooku oraz ponad 140 tys. obserwujących na Twitterze. Jego założycielem jest dziennikarz sportowy Krzysztof Stanowski.
Dołącz do dyskusji: Totolotek nawiązał współpracę z portalem Weszlo.com