Toyota reklamuje się grą dla Xbox 360
Toyota, największy na świecie koncern samochodowy zdecydowała się na promowanie swoich aut za pomocą gier dla użytkowników konsol Xbox. Pierwszym programem reklamowym jest "Yaris", gra zwana tak samo jak jeden z mniejszych modeli aut producenta. Program oferowany ma być za darmo i można go pobrać z serwisu Xbox Live Arcade.
Gra, prócz zabawy prezentuje wiele reklamówek aut japońskiego producenta, a nowa forma reklamy ma zapewnić firmie lepszy dostęp do młodszej klienteli. "Yaris" to samochodowa "strzelanka". Gracz ma możliwość pojeździć i wyeliminować wrogów za pomocą arsenału różnych broni. "Yaris" zapewniać ma też możliwość zabawy dzięki internetowej usłudze Xbox Live. Gra ma być oferowana amerykańskim i kanadyjskim graczom za darmo przez rok.
To nie pierwszy przykład wykorzystania rozrywkowej platformy Xbox do promowania produktów. W minionym roku z podobnej sposobności skorzystała m.in. sieć Burger King. Wtedy gry nie były jednak darmowe, ale płatne. Za około 4 dolary można było nabyć programy zatytułowane "Sneak King", "Big Bumpin" lub "Pocketbike Racer" dostępne w placówkach sieci Burger King. Oferta okazała się dużym sukcesem. Serwis GameSpot zapowiada też możliwą premierę kolejnego programu, tym razem od PepsiCo.
Źródło: GAmeSpot - pclab.pl
Dołącz do dyskusji: Toyota reklamuje się grą dla Xbox 360