„Graj fair” - Piotr Żyła reklamuje przelewy zagraniczne w TransferGo (wideo)
Rozpoczęła się kampania z udziałem skoczka narciarskiego Piotra Żyły reklamująca usługę przelewów zagranicznych oferowaną przez TransferGo. Akcję przygotowały firmy marketingowe 23Heroes i Sales&More.
- Branża finansowa i Fair Play wcale się nie wyklucza. Wręcz przeciwnie, w tej branży, według nas jest to podstawa. Kiedy chodzi o pieniądze Klient oczekuje transparentności, rzetelności i uczciwości. Tylko tak można zbudować lojalność, a to dla nas główny cel - opisuje założenia kampanii Magdalena Gołębiewska, country manager TransferGo w Polsce.
- Wiemy, że oczekiwania są różne i staramy się być fair do wszystkich. Staramy się proponować jak najbardziej pro konsumenckie rozwiązania - pierwszą transakcję często oferujemy za darmo aby użytkownik, mógł wypróbować usługę i sam ocenić, czy to rzeczywiście coś dla niego, stałym klientom oferujemy wiele zniżek, kody rabatowe, staramy się indywidualnie podchodzić do każdego z nich. Z okazji kampanii zachęcamy do skorzystania z kodu FAIRPLAY, który niweluje opłaty nawet na przelewy expressowe - dodaje Gołębiewska.
Piotr Żyła jako ambasador reklamowy TransferGo wystąpił niedawno w serialu „Żyła i Klasyk w Onlajnie” emitowanym na kanale YouTube marki TransferGo. W serialu Żyła i Wojciech Fiedorczuk w zabawny sposób wyjaśniali, „o co chodzi z tą onlajnowoscią”, czasem edukując, czasem wyśmiewając zachowania internautów.
Żyła występuje też w kampanii reklamującej fotele VIP w kinach Multikino, a także - razem z Kamilem Stochem i Dawidem Kubackim - promuje odzież Vistula.
Nowa akcja reklamowa TransferGo obejmuje głównie internet. Spot wyreżyserował Karol Moch, realizacją zajęła się agencja 23Heroes, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sales&More.
Dołącz do dyskusji: „Graj fair” - Piotr Żyła reklamuje przelewy zagraniczne w TransferGo (wideo)
http://trgo.co/pl/r/Zaofertowani