"Trzy miasta, jedna destynacja" - ruszyła kampania Trójmiasta
Pod hasłem "Trzy miasta, jedna destynacja" rozpoczęła się kampania Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej promującej Trójmiasto.
Prace nad kampanią trwały od miesięcy letnich 2020 roku, a w ich wyniku powstał klip promujący 3 miasta: Gdańsk, Gdynię i Sopot. Ideą przewodnią kampanii jest prezentacja Trójmiasta jako miejsca, w którym dobrze się żyje jego mieszkańcom oraz pokazanie kilku pomysłów na to jak spędzać tu czas przez cały rok.
Kampanią i klipem chcemy pokazać, jak wiele Gdańsk, Sopot i Gdynia mają wspólnie do zaoferowania – co najmniej trzy razy więcej niż gdziekolwiek indziej.
Osią kampanii jest strona internetowa, dostępna pod adresem trojmiasto.pomorskie.travel, a jej głównym elementem jest specjalny teledysk.
Teledysk został nakręcony przez zespół Poland By Locals i Smooth Ads Studio, a piosenkę do niego specjalnie na potrzeby kampanii stworzył zespół Lady Killer wraz z Piotrem Spychałą i Arkadiuszem Tyda
Dodatkowo, w teledysku umieszczono migawki z powstawania specjalnego, trójmiejskiego muralu, który znajduje się w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej 295. Grafikę stworzył gdański artysta Piotr Jaworski, bardziej znany pod pseudonimem Tuse, autor rozlicznych malowideł ulicznych zdobiących całe Trójmiasto. Mural uwiecznia elementy charakterystyczne dla wszystkich trójmiejskich miast.
Dołącz do dyskusji: "Trzy miasta, jedna destynacja" - ruszyła kampania Trójmiasta