Turniej Czterech Skoczni zyskał 1,2 mln widzów. 3,6 mln zł z reklam
Transmisje z odbywającego się na przełomie 2012 i 2013 roku 61. Turnieju Czterech Skoczni w TVP1 miały o 1,2 mln widzów więcej od poprzedniej edycji. Zawody zapewniły stacji pozycję lidera rynku, a wpływy z reklam wyniosły 3,6 mln zł.
Średnia widownia pokazywanego w TVP1 61. Turnieju Czterech Skoczni (liczył cztery konkursy i trwał w okresie od 30 grudnia 2012 do 6 stycznia 2013 roku) wyniosła 4,64 mln osób, co przełożyło się na 35,03 proc. udziałów wśród wszystkich widzów oraz 30,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Największą popularnością cieszył się finałowy konkurs imprezy w Bischofshofen, który zainteresował aż 5,94 mln osób.
Top3 | Start | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||
06-01-2013 | 16:21:35 | 5943902 | 37,60% |
30-12-2012 | 15:48:14 | 5433312 | 36,86% |
01-01-2013 | 13:51:13 | 4494164 | 31,49% |
Obecną edycję TCS w porównaniu z poprzednią, odbywającą się w analogicznym okresie ub.r., oglądało aż o 1,17 mln widzów więcej. 60. Turniej śledziło bowiem 3,47 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 28,10 proc. oraz 24,66 proc. udziałów.
TVP1 w czasie pokazywania zawodów była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajęła TVP2, której udział wyniósł już tylko 8,40 proc. Dalej uplasowały się: Polsat (8,37 proc.) oraz TVN (7,05 proc.). Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka także była liderem, ale drugie miejsce zajął już jednak Polsat przed TVN. Dwójka była tutaj ostatnia.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1-TCS | 4635466 | 35,03% | 30,71% |
TVP2 | 1111091 | 8,40% | 6,70% |
Polsat | 1107666 | 8,37% | 10,04% |
TVN | 932498 | 7,05% | 8,99% |
Wpływy reklamowe TVP1 przy transmisjach z TCS wyniosły 3,6 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Dołącz do dyskusji: Turniej Czterech Skoczni zyskał 1,2 mln widzów. 3,6 mln zł z reklam