SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kuchenne rewolucje” i „Masterchef Junior” najdroższe w ofercie reklamowej TVN na kwiecień

W cenniku reklamowym TVN na kwiecień br. najdrożej wyceniono reklamy, które są emitowane w blokach przy czwartkowych „Kuchennych Rewolucjach” oraz niedzielnym show „Masterchef Junior”.

Magda GesslerMagda Gessler

73,1 tys. zł kosztuje 30-sek. spot przy „Kuchennych Rewolucjach” (cena netto, bez rabatów). Tylko 2,1 tys. zł mniej trzeba natomiast zapłacić za reklamę przy niedzielnym „Masterchef Junior”.

Nieznacznie mniej - 68,9 tys. zł - kosztuje reklama przy niedzielnym wydaniu „Faktów”. W dni powszednie cena wynosi 55,2 tys. zł.

Powyżej 60 tys. zł zapłacą za reklamę marketerzy zainteresowani obecnością przy nowym serialu „Szóstka” w niedzielny wieczór – 30 sek. spot wyceniono na 63,8 tys. zł.

Stawki przy pozostałych serialach TVN są trochę niższe. I tak przy „Chyłka zaginięcie” reklamę wyceniono na 56,5 tys. zł, przy „Diagnozie” - na 56,2 tys. zł, przy „Odwróceni. Ojcowie i córki” -  na 55,7 tys. zł, a przy serialu „Na Wspólnej” - na 57,8 tys. zł.

Za spot przy środowym show „Agent Gwiazdy” trzeba zapłacić 53,4 tys. zł, a przy talk show „Kuba Wojewódzki” - 44,2 tys. zł.

W niedziele TVN pokazywać będzie program „Big Brother Tydzień” - spot przy tej produkcji wyceniono na 42,1 tys. zł.

Najdroższa reklama przy serwisie sportowym kosztuje 61,5 tys. zł w niedzielny wieczór i 50,6 tys. zł w dni robocze. Dla prognozy pogody stawki te wynoszą odpowiednio: 60,4 tys. zł i 46,5 tys. zł.

TVN Media jako drugie biuro reklamy po TVP ogłosiło cennik reklam na kwiecień br.

Według danych Nielsen Audience Measurement w lutym br. średnia widownia minutowa TVN wynosiła 597 106 widzów (11 proc. mniej niż rok wcześniej), a udział stacji w rynku oglądalności - 8,59 proc.

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” i „Masterchef Junior” najdroższe w ofercie reklamowej TVN na kwiecień

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Won
55tys za spot reklamowy przy audycji która ma trochę ponad milion widzów... Zamiast kilku reklam taniej wyjdzie wysłać listy z ofertą produktu. Finansowo to samo a skuteczność znacznie lepsza.
odpowiedź
User
Won
55tys za spot reklamowy przy audycji która ma trochę ponad milion widzów... Zamiast kilku reklam taniej wyjdzie wysłać listy z ofertą produktu. Finansowo to samo a skuteczność znacznie lepsza.
odpowiedź
User
Placuszek
Jaką audycję masz na myśli?
odpowiedź