TVN Meteo Active po trzech tygodniach emisji ma 0,11 proc. udziału
Kanał TVN Meteo Active w pierwszych trzech tygodniach nadawania notował 0,11 proc. udziału w rynku. To wynik lepszy od tego, który osiągał w ostatnim czasie poprzednik stacji, czyli pogodowa telewizja TVN Meteo.
Stacja TVN Meteo Active nadaje od czwartku 16 kwietnia br. W okresie od tego dnia do 3 maja br. kanał średnio w każdej minucie oglądało 6,7 tys. widzów przy udziale wynoszącym 0,11 proc. w grupie 4+. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 stacja notowała 0,10 proc. udziału - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Dla porównania, w całym 2014 roku TVN Meteo miało średnio 0,08 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 0,07 proc. w grupie 16-49. A w marcu br. udziały pogodowej stacji były jeszcze niższe i wynosiły odpowiednio 0,06 proc. i 0,07 proc. (dowiedz się więcej).
Najlepszy wynik TVN Meteo Active zanotowało w niedzielę 3 maja br., gdy przez kilka godzin telewizja ta transmitowała bieg Wings for Life. Tego dnia kanał oglądało średnio 26,5 tys. widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 0,31 proc. i 0,32 proc. (dane dotyczą pasma od 6.00 do 2.00 w nocy).
TVN Meteo Active nadaje przede wszystkim programy dotyczące zdrowego i aktywnego stylu życia, a także prognozy pogody. Szefem stacji jest Grzegorz Płaza (więcej na temat). Kilka dni temu prezes Grupy TVN Markus Tellenbach zapowiedział, że stacja będzie rentowna w tym lub najpóźniej w przyszłym roku (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: TVN Meteo Active po trzech tygodniach emisji ma 0,11 proc. udziału