TVN24 liderem stacji informacyjnych w sierpniu. Zerowy udział News24
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w sierpniu br. było TVN24, ale stację dogania TVP Info. Największym wzrostem pochwalić się mogła nowa stacja Wydarzenia24 (która względem Superstacji zanotowała wzrost o 1750 proc.). Zerowy udział zanotowała nowa stacja News24 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średni dobowy udział TVN24 w sierpniu 2022 roku wyniósł 5,86 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 6,93 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie było TVP Info. Średni miesięczny wynik kanału wyniósł 4,89 proc. (po wzroście o 19,85 proc.).
Podium uzupełnia Polsat News. W sierpniu br. kanał miał 1,91 proc. udziału, po spadku względem sierpnia 2021 roku o 2,55 proc.
Czwarte miejsce zajął kanał TVP3, którego udział wyniósł 1,03 proc. (w dół o 0,96 proc.).
Wydarzenia24 względem Superstacji zwiększyły wynik o 1750 proc.
Piąte miejsce zajął nowy kanał Wydarzenia24, który nadaje od 1 września 2021 roku. To stacja o charakterze informacyjnym, która zastąpiła Superstację. Flagową pozycją kanału jest nadawany co pół godziny program „Wydarzenia”.
Średni rynkowy udział kanału Wydarzenia24 w sierpniu br. wyniósł 0,74 proc. Stacja względem nadawanej w sierpniu ub.r. Superstacji zanotowała wzrost o 1750 proc. (największy w zestawieniu) i awans w rankingu o trzy lokaty.
Tylko 130 widzów News24
Ostatnie miejsce zajął nowy kanał News24 (uruchomiony przez Astro), który nadaje od marca br. Stację w maju br. śledziło średnio zaledwie 130 widzów.
Największy udział (6,48 proc.) wśród grup kanałów newsowych w sierpniu br. miała Grupa TVN Warner Bros. Discovery, mająca w portfolio stacje TVN24 i TVN24 BiS i notująca wzrost o 8 proc. Drugie były anteny newsowe Telewizji Polskiej, których udział zwiększył się o 15,63 proc. do 5,92 proc. (łączne dane dla TVP Info oraz TVP3).
Rynek kanałów informacyjnych wzrósł o 15 proc.
Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w sierpniu 2022 roku wyniósł 15,30 proc. Było to o 14,78 proc. więcej niż w sierpniu 2021 roku.
TVN24 na czele również w 16-49
Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji zdecydowanego lidera wśród stacji informacyjnych w sierpniu 2022 roku znalazło się TVN24 z wynikiem 3,57 proc., po wzroście o 12,26 proc.
Drugie miejsce zajęło TVP Info. Stacja miała 2,02 proc. udziału, po wzroście o 14,12 proc. Udział trzeciego Polsat News wyniósł 1,53 proc. (spadek o 8,93 proc.).
Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był też TVN Warner Bros. Discovery. Stacje tej grupy miały tutaj 3,96 proc. udziału, po wzroście o 11,55 proc.
Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 8,76 proc. udziału w rynku, po wzroście o 14,36 proc.
Dołącz do dyskusji: TVN24 liderem stacji informacyjnych w sierpniu. Zerowy udział News24