TVP Historia zanotowała wzrost aż o 1500 proc., Discovery liderem
Najpopularniejszym kanałem dokumentalnym był w lutym br. Discovery Channel. Ogromy wzrost zanotowała stacja TVP Historia – w grupie wszystkich widzów o 370 proc., zaś w komercyjnej aż o 1500 proc.
Udział niezmiennego lidera, czyli Discovery Channel w grupie 4+ wyniósł w zeszłym miesiącu 0,68 proc. po spadku o 11,2 proc. Na drugie miejsce z czwartego awansował National Geographic Channel. Jego udział wzrósł o 22,5 proc. do 9,38 proc. Na podium znalazł się też kanał Animal Planet (0,32 proc., spadek o 1,9 proc.).
Najwięcej zyskała TVP Historia, której udział poszedł do góry aż o 374 proc., co dało jej 10. miejsce w rankingu. O oczko niżej znalazł się monitorowany od grudnia br. konkurencyjny kanał History – jego udział wyniósł 0,8 proc. Największa stratę (o proc.) zanotował natomiast Discovery World, który miał w ubiegłym miesiącu 0,23 proc. udziału.
luty | wszyscy 4+ | |||
2010 | 2011 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Discovery | 52 171 | 0,767 | 47 153 | 0,681 |
National Geographic | 21 152 | 0,311 | 26 421 | 0,381 |
Animal Planet | 21 896 | 0,322 | 21 869 | 0,316 |
Discovery ST | 20 341 | 0,299 | 19 935 | 0,288 |
Discovery World | 21 856 | 0,321 | 16 241 | 0,234 |
Zone Reality | 11 902 | 0,175 | 15 323 | 0,221 |
Nat Geo Wild | - | - | 13 401 | 0,193 |
Planete | 11 677 | 0,172 | 8 754 | 0,126 |
Travel Channel | 5 288 | 0,078 | 6 571 | 0,095 |
TVP Historia | 1 262 | 0,019 | 6 210 | 0,090 |
History | - | - | 5 283 | 0,076 |
BBC Knowledge | 5 877 | 0,086 | 5 067 | 0,073 |
W grupie komercyjnej 16-49 liderem także był Discovery Channel z udziałem w zeszłym miesiącu na poziomie 1,04 proc. Stacja ta zanotowała spadek o 15,1 proc, ale i tak jej wynik był dwa razy wyższy od zajmującego drugie miejsce National Geographic Channel (0,49 proc., wzrost o 28,7 proc.). Trzeci był Discovery Science (0,45 proc., spadek o 4,8 proc.).
W tej grupie TVP Historia zanotowała gigantyczny wzrost o 1500 proc. Jej udział bowiem poszedł do góry z 0,01 proc. w lutym 2010 roku do 0,128 proc. w lutym br.
luty | wszyscy 16-49 | |||
2010 | 2011 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Discovery | 35 103 | 1,229 | 29 849 | 1,044 |
National Geographic | 10 851 | 0,380 | 13 970 | 0,489 |
Discovery ST | 13 616 | 0,477 | 12 975 | 0,454 |
Animal Planet | 10 121 | 0,354 | 8 905 | 0,311 |
Discovery World | 12 493 | 0,438 | 8 836 | 0,309 |
Zone Reality | 6 897 | 0,242 | 7 564 | 0,265 |
Nat Geo Wild | - | - | 6 362 | 0,223 |
TVP Historia | 234 | 0,008 | 3 666 | 0,128 |
BBC Knowledge | 3 840 | 0,135 | 3 589 | 0,126 |
Planete | 4 486 | 0,157 | 3 453 | 0,121 |
Travel Channel | 2 580 | 0,090 | 2 683 | 0,094 |
History | - | - | 2 363 | 0,083 |
Najpopularniejszymi pozycjami w lutym br. w najchętniej oglądanym kanale, czyli Discovery Channel, były dokumenty “Pół tony nastolatka” oraz “Szkoła przetrwania”. Zgromadziły one po 198 tys. widzów.
Raport top programów | ||
Discovery | wszyscy 4+ | |
Program | AMR | SHR % |
POL TONY NASTOLATKA /FILM DOK.USA/ | 197 959 | 1,370 |
SZKOLA PRZETRWANIA /SER DOK.W.BRYT/ | 197 643 | 1,496 |
JAK TO JEST ZROBIONE /SER.DOK.KAN./ | 195 329 | 1,180 |
FANI CZTERECH KOLEK /SER. DOK. ANG/ | 188 910 | 1,711 |
PRODUCENCI MOTOCYKLI /SER.DOK.USA/ | 179 866 | 1,493 |
SERYJNI MORDERCY /SER.DOK.POL./ | 158 672 | 1,336 |
POGROMCY MITOW /SER.DOK.USA/ | 142 711 | 0,895 |
RZECZNE POTWORY /SER.DOK.USA/ | 140 334 | 1,014 |
ROBOTA NA PNIU /SER.DOK.KAN./ | 135 410 | 1,769 |
MASZYNY NA LINII OGNIA /SER.DOK.ANG./ | 128 655 | 0,803 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.
Dołącz do dyskusji: TVP Historia zanotowała wzrost aż o 1500 proc., Discovery liderem