SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP Seriale liderem, Stopklatka TV tuż za nim (rynek kanałów filmowych za I półrocze)

W I półroczu br. pozycję lidera oglądalności wśród kanałów filmowych zajęła stacja TVP Seriale. Na drugim miejscu uplasowała się Stopklatka TV, która awansowała z miejsca piątego. Natomiast najwięcej straciło Kino Polska - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

W I półroczu br. pozycję lidera oglądalności wśród kanałów filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale z udziałem na poziomie 1,34 proc., po spadku o 5,63 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Druga lokata należała do Stopklatki TV, która przed rokiem była piąta. Nadająca w naziemnej telewizji cyfrowej stacja zanotowała 0,86 proc. udziału, czyli o 104,76 proc. więcej niż rok wcześniej. Stopklatka TV nadaje od 15 marca ub.r., ale monitoringiem Nielsena objęta została od 17 marca ub.r. (dane dotyczące ub.r. zostały uśrednione za całe sześć miesięcy).

Podium uzupełnia kanał AXN, który spadł z miejsca drugiego. Zanotował on 0,58 proc. udziału (w dół o 6,45 proc.).

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 200 proc. do 0,03 proc., pochwalić się tutaj mogła stacja Paramount Channel HD, nadająca od 19 marca br. w miejsce kanału Viacom! Blink. Kanał znalazł się na miejscu 34.

Natomiast najwięcej straciło Kino Polska - było to 41,82 proc. do 0,32 proc. udziału. Stacja spadła z pozycji trzeciej na piątą.

Lp.

Stacja

Wszyscy 4+

I półrocze 2015

I półrocze 2014

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVP Seriale

89 401

1,34%

92 543

1,42%

2

Stopklatka

57 594

0,86%

27 304

0,42%

3

AXN

38 577

0,58%

40 389

0,62%

4

Polsat Film

31 147

0,47%

29 707

0,46%

5

Kino Polska

21 428

0,32%

35 692

0,55%

6

13 Ulica

20 896

0,31%

18758

0,29%

7

Comedy Central

19 393

0,29%

23 021

0,35%

8

Universal Channel

16 169

0,24%

10 142

0,16%

9

Romance TV

13 457

0,20%

7 325

0,11%

10

Canal+

13 306

0,20%

9 813

0,15%

11

HBO

10 762

0,16%

10 307

0,16%

12

TCM

9 963

0,15%

9 280

0,14%

13

Ale Kino+

9 669

0,14%

11 278

0,17%

14

FOX

9 527

0,14%

9 030

0,14%

15

AXN White

9 267

0,14%

5 418

0,08%

16

FilmBox

8 790

0,13%

6 593

0,10%

17

CBS Europa

7 531

0,11%

8 457

0,13%

18

Polsat Romans

7 240

0,11%

6 060

0,09%

19

Comedy Central Family

6 895

0,10%

8 378

0,13%

20

HBO2

6 326

0,09%

6 123

0,09%

21

Canal+ Family

5 978

0,09%

8 183

0,13%

22

Canal+ Film

5 487

0,08%

6 437

0,10%

23

AXN Black

5 360

0,08%

3 309

0,05%

24

CBS Action

5 183

0,08%

4 926

0,08%

25

FOX Comedy [FOX Life]

4 836

0,07%

5 837

0,09%

26

Canal+ 1 [Canal+ Family 2]

4 414

0,07%

6015

0,09%

27

HBO Comedy

4 271

0,06%

4 885

0,07%

28

Canal+ Seriale [Canal+ Film 2]

3 689

0,06%

4 600

0,07%

29

Scifi Universal

2 769

0,04%

2 673

0,04%

30

TVN Fabula

2706

0,04%

-

-

31

CBS Drama

2 639

0,04%

2 844

0,04%

32

Cinemax

2 437

0,04%

2 079

0,03%

33

Cinemax2

2 016

0,03%

1 583

0,02%

34

Paramount Channel HD [Viacom Blink]

1 866

0,03%

448

0,01%

35

AXN Spin

935

0,01%

876

0,01%

Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 udział kanału TVP Seriale w I półroczu 2015 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszył się o 8,92 proc. i ukształtował się na poziomie 1,43 proc.

Na drugie miejsce (z szóstego) awansowała naziemna Stopklatka TV. W analizowanym okresie jej wynik wyniósł 0,95 proc., po wzroście o 126,19 proc. - największym w zestawieniu. Na podium znalazł się jeszcze Polsat Film, którego udział uplasował się na poziomie 0,72 proc., po wzroście o 10,77 proc. W I półroczu ub.r. stacja ta była czwarta.

Z kolei najwięcej stracił kanał Kino Polska, którego wynik zmalał o 44,26 proc. do 0,34 proc. Stacja ta w rankingu spadła z pozycji czwartej na piątą.

Lp.

Stacja

Wszyscy 16-49

I półrocze 2015

I półrocze 2014

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVP Seriale

37 804

1,43%

40 560

1,57%

2

Stopklatka

25 032

0,95%

10 935

0,42%

3

Polsat Film

19 171

0,72%

16 767

0,65%

4

AXN

15 016

0,57%

18 757

0,73%

5

Comedy Central

14 943

0,56%

18 494

0,72%

6

Kino Polska

8 902

0,34%

15 646

0,61%

7

Canal+

8 517

0,32%

6 265

0,24%

8

HBO

6 837

0,26%

7 178

0,28%

9

FOX

5 812

0,22%

4 858

0,19%

10

Comedy Central Family

5 303

0,20%

6 375

0,25%

11

13 Ulica

5 264

0,20%

3926

0,15%

12

Romance TV

4 982

0,19%

2 202

0,09%

13

Universal Channel

4 278

0,16%

2 657

0,10%

14

FilmBox

4 042

0,15%

2 551

0,10%

15

HBO2

3 727

0,14%

3 995

0,15%

16

Canal+ Film

3 639

0,14%

3 977

0,15%

17

Ale Kino+

3 634

0,14%

4 176

0,16%

18

Polsat Romans

3 631

0,14%

3 377

0,13%

19

Canal+ Family

3 481

0,13%

4 159

0,16%

20

TCM

3 407

0,13%

2 957

0,11%

21

CBS Europa

2 820

0,11%

2 721

0,11%

22

HBO Comedy

2 793

0,11%

3 299

0,13%

23

Canal+ 1 [Canal+ Family 2]

2 768

0,10%

3 379

0,13%

24

FOX Comedy [FOX Life]

2 690

0,10%

3 753

0,15%

25

AXN Black

2 430

0,09%

1 509

0,06%

26

Canal+ Seriale [Canal+ Film 2]

2 421

0,09%

2 987

0,12%

27

AXN White

1 951

0,07%

1 548

0,06%

28

Scifi Universal

1 310

0,05%

1 271

0,05%

29

CBS Drama

1 301

0,05%

1 487

0,06%

30

Cinemax

1 257

0,05%

1227

0,05%

31

CBS Action

1 089

0,04%

1 220

0,05%

32

Cinemax2

993

0,04%

861

0,03%

33

Paramount Channel HD [Viacom Blink]

971

0,04%

126

0,00%

34

TVN Fabula

961

0,04%

-

-

35

AXN Spin

497

0,02%

499

0,02%

*- Stopklatka TV monitorowana jest od 17 marca 2014 roku, ale zeszłoroczne dane dla tej stacji zostały uśrednione dla całego I półrocza 2014 roku
**- TVN Fabuła nadaje od 16 kwietnia br., ale tegoroczne dane dla tej stacji zostały uśrednione dla całego I półrocza br.

Dołącz do dyskusji: TVP Seriale liderem, Stopklatka TV tuż za nim (rynek kanałów filmowych za I półrocze)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kamil1
Tabela z wynikami w "+4" ma wyniki oglądalności w "16-49" i na odwrót.
0 0
odpowiedź
User
multimedialny
Tabela z wynikami w "+4" ma wyniki oglądalności w "16-49" i na odwrót.
to był błąd wyników oglądalności
0 0
odpowiedź