„Twój Styl” na czele miesięczników luksusowych. „Be Active” na drugim miejscu
W sierpniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”, a drugie miejsce zajął nowy magazyn „Be Active. Dietetyka & Fitness”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Shape”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2015 roku wyniosła 185 805 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do sierpnia 2014 roku pismo to zanotowało spadek o 11,60 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugim miejscu znalazł się drugi numer miesięcznika „Be Active. Dietetyka & Fitness” (Edipresse Polska), który trafił na rynek w czerwcu br. Sprzedaż ogółem jego sierpniowego wydania wyniosła 105 867 egz. Magazyn ten kierowany jest do kobiet w wieku 18-35 lat, zainteresowanych aktywnym stylem życia i zdrowiem, a kieruje nim Ewa Chodakowska (więcej na ten temat).
Trzecia pozycja należała do magazynu „Joy” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 93 337 egz., po spadku o 2,44 proc.
Z kolei najwięcej - 33,53 proc. - stracił „Shape” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 14 635 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca 10. na 13.
sierpień | ||||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Twój Styl | 289 960 | 187 797 | 185 805 | 289 977 | 211 537 | 210 183 |
Be Active. Dietetyka & Fitness | 139 500 | 105 867 | 105 867 | - | - | - |
Joy | 155 000 | 93 337 | 93 337 | 160 000 | 95 701 | 95 669 |
Zwierciadło | 139 800 | 81 375 | 80 340 | 140 000 | 85 367 | 85 367 |
Pani | 134 978 | 79 916 | 79 716 | 139 082 | 92 882 | 92 732 |
Cosmopolitan | 160 000 | 79 042 | 79 042 | 160 000 | 101 889 | 101 889 |
Wysokie Obcasy Extra | 125 000 | 87 024 | 75 219 | 148 000 | 95 717 | 89 077 |
Glamour | 114 260 | 72 787 | 72 567 | 145 000 | 78 114 | 78 082 |
Uroda Życia | 135 000 | 72 863 | 69 863 | - | - | - |
Grazia | 129 992 | 67 097 | 66 897 | - | - | - |
Avanti | 150 100 | 65 878 | 65 530 | 135 000 | 70 517 | 70 151 |
Elle | 104 500 | 54 537 | 52 317 | 100 000 | 59 323 | 57 291 |
Shape | 38 000 | 17 635 | 14 635 | 38 000 | 22 019 | 22 019 |
W sierpniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 24,48 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Glamour” (Grupa Burda). Również i w tym ujęciu najwięcej stracił „Shape” - było to 34,84 proc.
Warto dodać, że wynik miesięcznika „Be Active. Dietetyka & Fitness” w porównaniu do pierwszego numeru zwiększył się o 13,66 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | sierpień | lipiec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Twój Styl | 289 960 | 187 797 | 185 805 | 289 926 | 177 969 | 176 037 |
Be Active. Dietetyka & Fitness | 139 500 | 105 867 | 105 867 | 140 000 | 93 142 | 93 142 |
Joy | 155 000 | 93 337 | 93 337 | 160 000 | 79 761 | 79 761 |
Zwierciadło | 139 800 | 81 375 | 80 340 | 135 000 | 66 000 | 64 965 |
Pani | 134 978 | 79 916 | 79 716 | 134 987 | 79 120 | 78 920 |
Cosmopolitan | 160 000 | 79 042 | 79 042 | 160 000 | 81 068 | 81 068 |
Wysokie Obcasy Extra | 125 000 | 87 024 | 75 219 | 124 000 | 78 426 | 67 779 |
Glamour | 114 260 | 72 787 | 72 567 | 100 000 | 58 514 | 58 294 |
Uroda Życia | 135 000 | 72 863 | 69 863 | 137 110 | 62 073 | 59 073 |
Grazia | 129 992 | 67 097 | 66 897 | 139 965 | 68 667 | 68 467 |
Avanti | 150 100 | 65 878 | 65 530 | 157 000 | 84 572 | 84 229 |
Elle | 104 500 | 54 537 | 52 317 | 93 000 | 48 835 | 46 615 |
Shape | 38 000 | 17 635 | 14 635 | 50 000 | 25 460 | 22 460 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” na czele miesięczników luksusowych. „Be Active” na drugim miejscu