„Tygodnik Ostrołęcki” stracił najwięcej wśród tygodników lokalnych. „Gwarek” najwięcej zyskał
W październiku 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Gwarek”, z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”.
Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w październiku 2014 roku wyniosła 22 859 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2013 roku o 5,52 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 10,01 proc. do poziomu 18 609 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 14 140 egz., po spadku o 6,41 proc.
Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Gwarek” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Gwarek Śląski”), który awansował z miejsca 15. na 12. Jego średni wynik zwiększył się o 4,63 proc. i w ostateczności wyniósł 7 056 egz.
Z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki” (Media Regionalne) - było to 16,60 proc. do poziomu 11 693 egz. Tytuł ten w rankingu był piąty.
ZKDP | październik | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tygodnik Zamojski | 29 500 | 22 859 | 22 859 | 31 599 | 24 195 | 24 195 |
Tygodnik Siedlecki - Magazyn | 25 000 | 18 609 | 18 609 | 28 000 | 20 678 | 20 678 |
Tygodnik Podhalański | 23 420 | 14 262 | 14 140 | 24 135 | 15 221 | 15 108 |
TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny | 19 000 | 13 085 | 13 085 | 19 600 | 14 992 | 14 992 |
Tygodnik Ostrołęcki | 14 416 | 11 809 | 11 693 | 18 038 | 14 382 | 14 020 |
Tygodnik Ciechanowski | 16 839 | 11 243 | 11 243 | 17 092 | 11 966 | 11 966 |
Życie Podkarpackie | 15 000 | 10 365 | 10 365 | 16 380 | 10 257 | 10 257 |
Przełom - Tygodnik Ziemi Chrzanowskiej | 12 000 | 8 400 | 8 400 | 12 800 | 9 032 | 9 032 |
Nowy Łowiczanin | 9 346 | 8 368 | 8 368 | 9 668 | 8 531 | 8 531 |
Obserwator Lokalny | 10 119 | 8 356 | 8 356 | 10 200 | 8 283 | 8 283 |
Wiadomości Wrzesińskie | 8 900 | 7 588 | 7 588 | 8 900 | 7 878 | 7 878 |
Gwarek | 10 464 | 7 077 | 7 056 | 10 388 | 6 744 | 6 744 |
Czas Chojnic | 7 820 | 6 928 | 6 928 | 7 620 | 6 754 | 6 754 |
Życie Bytomskie | 13 000 | 6 624 | 6 624 | 13 000 | 7 085 | 7 085 |
Gazeta Powiatowa - Wiadomości Oławskie | 8 030 | 6 473 | 6 473 | 8 600 | 7 331 | 7 331 |
Strzelec Opolski | 6 928 | 6 048 | 6 045 | 6 941 | 5 950 | 5 949 |
Tygodnik Tucholski | 6 750 | 5 798 | 5 798 | 6 750 | 5 668 | 5 668 |
Pałuki | 6 374 | 5 490 | 5 490 | 6 445 | 5 611 | 5 611 |
Lokalna Gazeta Kutna i Regionu | 6 880 | 4 660 | 4 660 | 7 000 | 5 277 | 5 277 |
Pałuki i Ziemia Mogileńska | 5 326 | 4 516 | 4 516 | 5 554 | 4 718 | 4 718 |
Tygodnik Płocki | 7 560 | 4 479 | 4 479 | 7 600 | 4 836 | 4 836 |
Kulisy Powiatu - Kluczbork - Olesno | 5 550 | 3 388 | 3 388 | 5 560 | 3 337 | 3 337 |
Kurier Internetowy | 4 300 | 2 942 | 2 942 | 4 300 | 3 323 | 3 323 |
Tygodnik Prudnicki | 3 500 | 2 776 | 2 776 | 3 600 | 2 848 | 2 848 |
Głos Wągrowiecki | 4 050 | 2 769 | 2 769 | 4 510 | 2 844 | 2 834 |
Co Tydzień (Jaworzno) | 4 000 | 2 559 | 2 556 | 4 000 | 2 789 | 2 771 |
Tygodnik Człuchowski | 3 110 | 2 423 | 2 423 | 3 000 | 2 515 | 2 515 |
Wieści z Głowna i Strykowa | 2 518 | 2 283 | 2 283 | 2 538 | 2 299 | 2 299 |
Tygodnik Gazeta Gryfińska | 3 100 | 2 277 | 2 277 | 3 100 | 2 345 | 2 345 |
Gazeta Słupecka | 3 100 | 2 003 | 2 003 | 3 300 | 2 378 | 2 378 |
Co Tydzień (Mysłowice, Imielin, Chełm Śląski) | 2 100 | 1 113 | 1 113 | 2 000 | 1 151 | 1 151 |
W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tygodnik Ostrołęcki” stracił najwięcej wśród tygodników lokalnych. „Gwarek” najwięcej zyskał