Up&More obsługuje instagramowe konto DHL Parcel Polska
Agencja Up&More podjęła współpracę z firmą kurierską DHL Parcel Polska. Współpraca obejmuje pełną obsługę konta marki na Instagramie.
Główną oś komunikacyjną stanowią kreacje kreatywne w połączeniu z real time marketingiem. Istotnym elementem jest również zaprezentowana koncepcja siatki Instagrama – połączenie odrębnych grafik w spójną całość. W tym, rozbudowane koncepcyjne InstaStory oraz VideoStories.
Strategia uwzględnia również działania reklamowe prowadzone na Instagramie z naciskiem na różne cele: zasięg, aktywność, konwersje. Wszystkie aktywności nastawione są również na stałe zwiększanie zasięgu organicznego oraz aktywizację obserwujących.
Zespół Up&More pozyskał klienta w drodze przetargu, prezentując kompleksową strategię rozwoju marki DHL Parcel Polska na Instagramie.
Dołącz do dyskusji: Up&More obsługuje instagramowe konto DHL Parcel Polska