W czerwcu ruszy usługa Żappka Pay
Sieć sklepów Żabka prowadzi pilotaż własnej usługi płatniczej Żappka Pay. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, w pierwszej połowie czerwca rozwiązanie powinno zostać udostępnione wszystkim klientom Żabki.
Informację o planach wdrożenia nowej funkcjonalności w Żabce podał nieoficjalnie Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu firmy podczas branżowego forum EECOnline.
Jak udało się potwierdzić portalowi Wirtualnemedia.pl, Żabka prowadzi obecnie testy nowej usługi płatniczej.
- Kluczową kwestią podczas robienia zakupów jest dla naszych klientów wygoda. Życie w pośpiechu wymusza na nich także konieczność skracania czasu przeznaczanego na podstawowe obowiązki domowe, do których należą m.in. zakupy. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, nasza sieć zdecydowała o wprowadzeniu nowej usługi płatniczej. Żappka Pay sprawi, że zakupy w Żabce staną się jeszcze prostsze, a wizyta w sklepie zostanie skrócona do minimum - informuje nas biuro prasowe Żabka Polska.
Jak działa Żappka Pay
Mechanizm działania Żappka Pay ma być maksymalnie prosty. W aplikacji Żappka klient musi podłączyć kartę płatniczą, a następnie zabezpieczyć ją numerem PIN, skanem twarzy lub odciskiem palca.
Dzięki Żappka Pay jednym skanowaniem aplikacji będzie można płacić za zakupy, zbierać punkty lojalnościowe oraz korzystać z promocji dla użytkowników aplikacji mobilnej Żappka.
Pilotaż Żappka Pay od tygodnia trwa w pięciu sklepach sieci - trzech w Poznaniu i dwóch w Warszawie. W testach bierze udział kilkudziesięciu klientów - są wśród nich pracownicy Żabka Polska lub firm biorących udział w tworzeniu usługi. Już wkrótce testy będą rozszerzone o klientów korzystających z aplikacji Żappka, którzy robią zakupy w sklepach oferujących nową formę płatności.
W czerwcu Żappka Pay dla wszystkich klientów
Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, rozszerzenie na całą sieć możliwości płacenia za zakupy za pośrednictwem Żappka Pay zaplanowano w pierwszej połowie czerwca. Wówczas usługa zostanie udostępniona wszystkim klientom.
Żabka to druga w Polsce po Lidlu sieć handlowa, która wdraża własną usługę płatniczą w aplikacji mobilnej.
Żabka wprowadziła aplikację mobilną Żappka pod koniec lutego ubiegłego roku. W pierwszym miesiącu po zakończeniu pilotażu pobrano ją ponad milion razy.
Klienci Żappki otrzymują m.in. spersonalizowane oferty oraz rabaty, a także punkty, które będzie można wymienić na nagrody. Ponadto aplikacja sprzężona jest z programem lojalnościowym Żabki
Kupujący z aplikacją otrzymują punkty, tzw. żappsy, które mogą wymieniać na nagrody. Żappka pozwala ponadto na zlokalizowanie sklepów sieci w okolicy, a mapa poprowadzi klienta do najbliższego z nich. Dodatkowo otrzyma on informację o dostępnych usługach i godzinach otwarcia wybranej placówki.
Dołącz do dyskusji: W czerwcu ruszy usługa Żappka Pay