SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W czerwcu ruszy usługa Żappka Pay

Sieć sklepów Żabka prowadzi pilotaż własnej usługi płatniczej Żappka Pay. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, w pierwszej połowie czerwca rozwiązanie powinno zostać udostępnione wszystkim klientom Żabki.

Informację o planach wdrożenia nowej funkcjonalności w Żabce podał nieoficjalnie Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu firmy podczas branżowego forum EECOnline.

Jak udało się potwierdzić portalowi Wirtualnemedia.pl, Żabka prowadzi obecnie testy nowej usługi płatniczej.

- Kluczową kwestią podczas robienia zakupów jest dla naszych klientów wygoda. Życie w pośpiechu wymusza na nich także konieczność skracania czasu przeznaczanego na podstawowe obowiązki domowe, do których należą m.in. zakupy. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, nasza sieć zdecydowała o wprowadzeniu nowej usługi płatniczej. Żappka Pay sprawi, że zakupy w Żabce staną się jeszcze prostsze, a wizyta w sklepie zostanie skrócona do minimum - informuje nas biuro prasowe Żabka Polska.

Jak działa Żappka Pay

Mechanizm działania Żappka Pay ma być maksymalnie prosty. W aplikacji Żappka klient musi  podłączyć kartę płatniczą, a następnie zabezpieczyć ją numerem PIN, skanem twarzy lub odciskiem palca.

Dzięki Żappka Pay jednym skanowaniem aplikacji będzie można płacić za zakupy, zbierać punkty lojalnościowe oraz korzystać z promocji dla użytkowników aplikacji mobilnej Żappka.

Pilotaż Żappka Pay od tygodnia trwa w pięciu sklepach sieci - trzech w Poznaniu i dwóch w Warszawie. W testach bierze udział kilkudziesięciu klientów - są wśród nich pracownicy Żabka Polska lub firm biorących udział w tworzeniu usługi. Już wkrótce testy będą rozszerzone o klientów korzystających z aplikacji Żappka, którzy robią zakupy w sklepach oferujących nową formę płatności.

W czerwcu Żappka Pay dla wszystkich klientów

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, rozszerzenie na całą sieć możliwości płacenia za zakupy za pośrednictwem Żappka Pay zaplanowano w pierwszej połowie czerwca. Wówczas usługa zostanie udostępniona wszystkim klientom.  

Żabka to druga w Polsce po Lidlu sieć handlowa, która wdraża własną usługę płatniczą w aplikacji mobilnej.

Żabka wprowadziła aplikację mobilną Żappka pod koniec lutego ubiegłego roku. W pierwszym miesiącu po zakończeniu pilotażu  pobrano ją ponad milion razy.

Klienci Żappki otrzymują m.in. spersonalizowane oferty oraz rabaty, a także punkty, które będzie można wymienić na nagrody. Ponadto aplikacja sprzężona jest z programem lojalnościowym Żabki

Kupujący z aplikacją otrzymują punkty, tzw. żappsy, które mogą wymieniać na nagrody. Żappka pozwala ponadto na zlokalizowanie sklepów sieci w okolicy, a mapa poprowadzi klienta do najbliższego z nich. Dodatkowo otrzyma on informację o dostępnych usługach i godzinach otwarcia wybranej placówki.

Dołącz do dyskusji: W czerwcu ruszy usługa Żappka Pay

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
J
Trzeba upaść na głowę, żeby firmie o takiej historii udostępniać jakiekolwiek swoje dane finansowe.
odpowiedź