USP Zdrowie wybiera dom mediowy, obsługi broni Mets
Firma farmaceutyczna USP Zdrowie, właściciel takich marek jak Ibuprom, Oryal, Gripex rozpoczęła przetarg na obsługę jej budżetu mediowego. Klienta broni agencja Mets, należąca do Wavemaker (GroupM).
Procedura przetargowa zakłada weryfikację ofert pod względem cenowym oraz kompetencji strategicznych agencji, zaproszonych do udziału w postępowaniu.
Firma nie ujawnia ich nazw ani planowanej daty rozstrzygnięcia przetargu.
Obecnie za planowanie i zakup mediów do kampanii marek USP Zdrowie odpowiada agencja Mets, należąca do Wavemaker. Pozyskała tego klienta w połowie 2015 roku, pokonując wówczas w przetargu ówczesną jego agencję mediową – należący do Publicis Media dom mediowy Starcom. Współpracę firmy zaczęły z początkiem 2016 roku.
W trzech kwartałach br. USP Zdrowie wydało na reklamy w mediach pozainternetowych 308,1 mln zł (wg danych cennikowych Kantar Media). Z tymi wydatkami była trzecią, po Aflofarmie i Natur Produkt Zdrowie firmą farmaceutyczną pod względem wydatków reklamowych.
W zakresie reklamy USP Zdrowie nie ma jednej stałej agencji do współpracy. Obsługą reklamową poszczególnych marek zajmują się różne agencje. I tak np. za kreacje do reklam Ibupromu Forte odpowiada agencja Opus B, marki Oryal – FCB Bridge2Fun, Apapu – Brainbox.
Dołącz do dyskusji: USP Zdrowie wybiera dom mediowy, obsługi broni Mets