„Poczuj lekkość po jedzeniu” w kampanii Verdin Complexx (wideo)
Zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa wspomagającego trawienie suplementu diety Verdin Complexx (produkowanego przez USP Zdrowie). Akcja jest realizowana pod hasłem „Poczuj lekkość po jedzeniu”.
Spot z kampanii podkreśla, że ciężkość w żołądku do najgorsze uczucie, jakie może pojawić się podczas posiłku. Reklama informuje, że Verdin Complexx zawiera wyciągi z trzech ziół wspomagających trawienie i przyczyniających się do komfortu trawiennego.
Kampania prezentuje promowany suplement także w formie hebraty w saszetkach.
Akcja jest realizowana m.in. w telewizji. Dział prasowy USP Zdrowie nie odpowiedział na razie na nasze pytania o szczegóły kampanii.
Obsługą firmy w zakresie planowania i zakupu mediów zajmuje się Wavemaker, który wiosną br. obronił w przetargu to zlecenie.
USP Zdrowie to jeden z największych marketerów w Polsce. Według danych Kantar Media w pierwszej połowie br. cennikowo na reklamy w mediach pozainternetowych wydał 279,98, o 19,1 proc. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: „Poczuj lekkość po jedzeniu” w kampanii Verdin Complexx (wideo)
Ps. Równie dobrze hasło mogłoby brzmieć "Verdin - nażryj się jak świnia" i nie trzeba by nic przemontowywać.