SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Poczuj lekkość po jedzeniu” w kampanii Verdin Complexx (wideo)

Zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa wspomagającego trawienie suplementu diety Verdin Complexx (produkowanego przez USP Zdrowie). Akcja jest realizowana pod hasłem „Poczuj lekkość po jedzeniu”.

Spot z kampanii podkreśla, że ciężkość w żołądku do najgorsze uczucie, jakie może pojawić się podczas posiłku. Reklama informuje, że Verdin Complexx zawiera wyciągi z trzech ziół wspomagających trawienie i przyczyniających się do komfortu trawiennego.

Kampania prezentuje promowany suplement także w formie hebraty w saszetkach.

 

Akcja jest realizowana m.in. w telewizji. Dział prasowy USP Zdrowie nie odpowiedział na razie na nasze pytania o szczegóły kampanii.

Obsługą firmy w zakresie planowania i zakupu mediów zajmuje się Wavemaker, który wiosną br. obronił w przetargu to zlecenie.

USP Zdrowie to jeden z największych marketerów w Polsce. Według danych Kantar Media w pierwszej połowie br. cennikowo na reklamy w mediach pozainternetowych wydał 279,98, o 19,1 proc. więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: „Poczuj lekkość po jedzeniu” w kampanii Verdin Complexx (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paff
Rozdupan!
odpowiedź
User
paff
Rozdupan!
odpowiedź
User
Arszlo
Kolejny siermiężny gniot, po prostu nie dający wyboru i zmuszający do przełączenia kanału. Te reklamy są tak irytujące, że przynajmniej w moim przypadku, odnoszą przeciwny skutek.
Ps. Równie dobrze hasło mogłoby brzmieć "Verdin - nażryj się jak świnia" i nie trzeba by nic przemontowywać.
odpowiedź