W 2014 r. sprzedanych zostanie 123 mln telewizorów z dostępem do internetu
Prawie co piąty sprzedany w 2010 roku telewizor oferował możliwość łączenia się z internetem.
W roku 2014 na całym świecie sprzedanych zostanie 123 miliony tego typu odbiorników przy wzroście rocznie średnio o 30 proc. - prognozuje firma badawcza DisplaySearch.
W dużej mierze do tego wzrostu mają się przyczynić rynki wschodzące. Przykładowo w Europie Wschodniej sprzedaż telewizorów z dostępem do sieci ma w latach 2010 - 2014 zwiększyć się z 2,5 do ponad 10 milionów sztuk.
Możliwość przeglądania internetu ma także oferować co trzeci telewizor z płaskim ekranem jaki w 2013 roku zostanie sprzedany w Chinach.
Dołącz do dyskusji: W 2014 r. sprzedanych zostanie 123 mln telewizorów z dostępem do internetu