Wardęga, AbstrachujeTV i ReZigiusz na czele polskich kanałów youtube’owych, Blowek najczęściej komentowany
Wśród polskich kanałów youtube’owych najwięcej subskrybentów mają SA Wardęga, AbstrachujeTV i ReZigiusz, a najwięcej razy wyświetlano klipy zamieszczone przez Step Records i ProstoTV. W styczniu najwięcej ocen i komentarzy pojawiło się na kanałach Blowek i IsAmUxPompa.
Z danych firmy SoTrender wynika, że na koniec stycznia SA Wardęga miał 3,38 mln subskrybentów, o 16,4 tys. więcej niż miesiąc wcześniej. Kolejne pozycje pod tym względem zajęły kanały AbstrachujeTV (2,02 mln subskrybentów), ReZigiusz (1,81 mln), Stuu Games (1,7 mln), Blowek (1,59 mln) i 5 sposobów na… (1,56 mln).
W styczniu liczba subskrybentów Blowka zwiększyła się o 90,1 tys. (czyli 6 proc.). W przypadku Stuu Games wzrost wyniósł 60,3 tys. (4 proc.), u Remigiusza Maciaszka - 55,6 tys. (6 proc.), u 5 sposobów na… - 54,4 tys. (4 proc.), a u Step Records - 52,2 tys. (4 proc.).
Zdecydowanie najwięcej wyświetleń zanotowały jak do tej pory klipy na kanałach dwóch wytwórni muzycznych: Step Records (1,127 mld obejrzeń 1372 filmików) i Prosto (932,2 mln obejrzeń 1045 klipów).
Natomiast na kanale SA Wardgęga zaledwie 46 materiałów zostało odtworzone 571,7 mln razy, a na AbstrachujeTV - 126 klipów osiągnęło 359,5 mln wyświetleń.
W styczniu zdecydowanie najwięcej razy (68,1 mln) zostały obejrzane klipy na Step Records. Po ponad 20 mln odtworzeń zanotowały materiały na kanałach Disney Junior Polska, KaliGanjaMafia, itvp i ProstoTV.
W przeliczeniu na jednego subskrybenta najczęściej wyświetlane były klipy na Disco Polo Lajf (320 razy), Disney Junior Polska (225) i MiniVevo (208).
Pod klipami na kanale Blowek zamieszczono w styczniu 1,05 mln ocen (tzw. łapek w górę i w dół). Na IsAmUxPompa pojawiło się ich 625,6 tys., na Stuu Games - 597,7 tys., na kanale ReZigiusz - 574 tys., a na Karolek - 562 tys.
Na kanałach z największą liczbą ocen ponad 94 proc. z nich było pozytywnych.
Na kanale Blowek w styczniu pojawiło się też najwięcej komentarzy - 57 tys. Na IsAmUxPompa dodano ich 47,6 tys., na TheNitroZyniak - 37,4 tys., a na ReZigiusz - 32,6 tys.
Blowek był też w zeszłym tygodniu ogółem najbardziej interaktywnym kanałem, wskaźnik interaktywności wyniósł na nim 1,39 mln. Na kolejnych miejscach pod tym względem znalazły się IsAmUxPompa (911,2 tys.), ReZigiusz (769,5 tys.), Stuu Games (752,9 tys.) i Karolek (710,2 tys.).
Natomiast w przeliczeniu na tysiąc odtworzeń klipów najbardziej interaktywne były kanały SerafinTV (ze wskaźnikiem wynoszącym 991), Poszukiwacz (968) i Karolek (959).
Dołącz do dyskusji: Wardęga, AbstrachujeTV i ReZigiusz na czele polskich kanałów youtube’owych, Blowek najczęściej komentowany