Wavemaker, iProspect i Zenith walczą o globalny budżet mediowy Carlsberga
Na shortliście przetargu na globalną obsługę mediową producenta piwa, firmy Carlsberg znalazły się: Wavemaker Global, iProspect i Zenith. W Polsce o obsługę mediową marketera walczy agencja Spark Foundry.
Trzy agencje walczą o obsługę globalnego budżetu mediowego firmy carlsberg. Są to: Wavemaker Global (GroupM), iProspect (dentsu) i Zenith (Publicis Groupe).
W Polsce o obsługę mediową Carlsberga walczy należąca do Publicis Media agencja Spark Foundry.
Walczą o obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów na wszystkich rynkach, na których działalność prowadzi firma.
Dotychczas obsługą mediową Carlsberga zajmowała się agencja Initiative (IPG Mediabrands), która nie wzięła udziału w aktualnym przetargu.
Initiative pracuje dla Carlsberga od 2017 roku (w 2018 roku została agencją globalną w miejsce OMD).
Przetarg mediowy nastąpił po tym, jak Carlsberg rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową - w 2022 roku do współpracy wybrano agencję Fold7, kończąc współpracę z Grey Europe.
Dołącz do dyskusji: Wavemaker, iProspect i Zenith walczą o globalny budżet mediowy Carlsberga