Wilki i proste zasady w nowym spocie Tatry (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kolejna odsłona wizerunkowej kampaniireklamowej piwa Tatra. Akcja pokazuje górski świat męskichwartości.
W startującej właśnie telewizyjnej kampanii reklamowej piwaTatra wykorzystywany jest spot, w którym góral i jego pies razem wdzień i nocy bronią ogniska przed atakującymi wilkami. 30-sekundowyfilmik podkreśla harmonię człowieka z przyrodą, proste zasady imęskie wartości, takie jak zaufanie, przyjaźń i szacunek. Kampaniao charakterze wizerunkowym przebiega pod hasłem "Tatra. Zcharakterem" od dawna towarzyszącym tej marce.
Akcja od 13 marca jest prowadzona w ogólnopolskich stacjachtelewizyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem kanałów TVP iPolsatu.
Kreację kampanii - zaplanowanej na kilka miesięcy - przygotowałaagencja reklamowa Change Integrated, natomiast zakupem mediów zająłsię dom mediowy Zenithoptimedia.
Dołącz do dyskusji: Wilki i proste zasady w nowym spocie Tatry (wideo)