SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wojciech Adryańczyk: z Hypermedia na szefa studia w Lemon Sky

Wojciech Adryańczyk dołączył do działu kreacji w Lemon Sky, gdzie będzie tworzył jeden z seniorskich teamów kreatywnych oraz przejmie funkcję szefa studia graficznego.

Adryańczyk wcześniej wspierał kreację w Hypermedia Isobar jako art director w teamie kreatywnym.

Pracował dla takich marek, jak PKO BP, PKO TFI, Inteligo, Menica Polska, Orange, kilku brandów P&G (Olay, Vizir, Pampers, Discreet, Pantene), Reebok, Samsung, Camay, Hoop Cola, Johnson's Baby, Reserved, MTV, Viva i Vh1.

Dołącz do dyskusji: Wojciech Adryańczyk: z Hypermedia na szefa studia w Lemon Sky

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DG
Wojtek to wypas nad wypasy :)
odpowiedź
User
K
wojtek jest odpowiedzialny za kampanię tigera z Powstaniem Warszawskim brawo kozia brodko.
odpowiedź