Wspólna kampania polskich dealerów BMW
Konkurujące ze sobą na co dzień firmy - Inchcape Motor, Auto Fus i Bawaria Motors po raz pierwszy zdecydowały się na współpracę reklamową, która związana jest z pojawieniem się modelu BMW serii 3.
Wspólna kampania dealerów ruszyła w kilka dni po ogłoszeniu przez BMW Polska premiery nowego modelu BMW 3. Inicjatorem i koordynatorem współpracy reklamowej jest Inchcape Motor - obecny w Polsce jako partner BMW i Mini.
- W poprzednich latach każdy dealer samodzielnie organizował kampanie reklamowe. Z punktu widzenia klienta powstawał bałagan. W mediach co jakiś czas pojawiał się inny spot, czy layout prasowy, innego dealera, ale z tym samym przekazem dotyczącym tego samego modelu samochodu - mówi Agnieszka Zachaj - Zafirow, koordynator ds. marketingu Inchcape Motor.
Wspólna kampania dealerów BMW w Warszawie prezentuje ich jako miejsce sprzedaży tego modelu i obejmuje m.in. Puls Biznesu, Gazetę Wyborczą, Gazetę Prawną, Radio PiN.
Dołącz do dyskusji: Wspólna kampania polskich dealerów BMW