Wspólny posiłek w nowej odsłonie kampanii Coca-Coli „Razem smakuje lepiej” (wideo)
Coca-Cola Poland Services rozpoczęła nową kampanię marki Coca-Cola pod hasłem „Razem smakuje lepiej”, w której marka podkreśla, że wspólny posiłek niesie z sobą wyjątkowo ważne przesłanie. Za jej realizację odpowiadają agencje McCANN, LiquidThread, MediaCom i Big Picture.
W najnowszej reklamie Coca-Cola widzimy międzynarodowe środowisko ludzi w różnych częściach świata, którzy niezależnie od różnić kulturowych, spędzają wspólnie czas przy celebrowaniu posiłku. Marka w ten sposób zwraca uwagę na rosnące w różnych częściach świata podziały społeczne ze względów rasowych, narodowościowych czy religijnych.
Muzycznym tłem spotu jest piosenka Louisa Armstronga „What A Wonderful World”.
- Przygotowanie posiłku, czy wspólne jedzenie to jedna z niewielu chwil w ciągu dnia, w których możemy być razem. Wiemy, że Polacy cenią sobie czas spędzony w gronie najbliższych i chcą go mieć jeszcze więcej. Niestety, z roku na rok obserwujemy, że w wielu domach coraz trudniej jest zasiąść razem do stołu. Powodem jest nie tylko brak czasu i zaganianie, ale często też nastroje społeczne i polityczne, które sprawiają, że coraz więcej nas dzieli. To zjawisko widać nie tylko w Polce, ale też w Europie i na świecie. Dlatego w tym roku Coca-Cola zdecydowała się swoją klasyczną kampanię odnieść do szerszego kontekstu społecznego. Charakter symboliczny ma w naszej historii stół i wspólny posiłek - bo to właśnie one mają moc łączenia i zapobiegania podziałom. Przełamanie niezgody z bliskimi czy zaproszenie do stołu nowych osób to gest, który w dzisiejszych czasach znaczy bardzo wiele - mówi Urszula Czerniawska, brand manager Coca-Cola Poland Services.
Kampania w Polsce obejmuje emisję spotów w wybranych stacjach tv. Od połowy miesiąca spot będzie również widoczny w internecie. W ramach szerokich działań marketingowych kampania będzie widoczna również w wybranych kinach, u influencerów, prasie i materiałach POS.
Loteria Cola-Coli
Zaplanowano również dodatkowe aktywności promocyjne w punktach sprzedaży. Jedną z nich jest specjalna loteria konsumencka, w której do wygrania będą wycieczki kulinarne, miksery ikonicznej marki Kitchen Aid oraz wiele innych nagród. Akcja rusza od 15 kwietnia i potrwa do 20 czerwca br.
Za adaptację globalnej kopii telewizyjnej odpowiada zespół McCANN, za przygotowanie materiału w sferze digital agencja LiquidThread. Za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom.
Działania strategiczne oraz egzekucyjne z zakresu działań PR będą powierzone agencji Big Picture.
Dołącz do dyskusji: Wspólny posiłek w nowej odsłonie kampanii Coca-Coli „Razem smakuje lepiej” (wideo)