SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystkie miesięczniki luksusowe na minusie, najbardziej „Shape” i „Uroda”

Wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe zanotowały w maju br. spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Shape” i „Uroda”. Natomiast najmniejszym spadkiem dotknięte zostało „Zwierciadło”. Liderem pozostał „Twój Styl”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w maju br. wyniosła  217 882 egz., czyli o 10,21 proc. mniej niż rok temu.

Drugą lokatę w piątym miesiącu 2012 roku zajął shoppinowy magazyn „Avanti” (Agora) z wynikiem na poziomie 148 753 egz. i spadkiem wynoszącym 17 proc.

Na trzeciej pozycji utrzymał się miesięcznik „Joy” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem zmalała o 8,53 proc. do 114 391 egz.

Największy spadek sprzedaży w maju br., wynoszący 37,6 proc., zanotował plasujący się na pozycji 12. "Shape” (Marquard Media Polska). Jego wynik to 22 359 egz. Sporo straciła też będąca oczko wyżej „Uroda” (Edipresse Polska). Jej sprzedaż ogółem poszła w dół o 24,5 proc. do 39 609 egz.

Najmniej straciło zajmujące szóste miejsce „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) - jego sprzedaż ogółem zmalała tylko o 1,23 proc. i wyniosła 87 042 egz.

>>> „Harper's Bazaar” w Polsce. “Ma szansę, ale o reklamy ciężko”

Wirtualnemedia.pl maj
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Twój Styl 217 882 242 664
Avanti 148 753 179 148
Joy 114 391 125 063
Cosmopolitan 97 145 107 891
Pani 90 430 102 185
Zwierciadło 87 042 88 126
Glamour 79 677 94 809
Elle 73 338 79 715
Hot Moda & Shopping 72 698 88 182
In Style - Edycja Polska 65 524 80 873
Uroda 39 609 52 497
Shape 22 359 35 818
Sukces 10 601 13 164


Porównując dane z maja br. do danych z kwietnia br. widać, że największy spadek sprzedaży ogółem, wynoszący aż 66,24 proc. zanotował magazyn „Glamour” (G+J Polska). Do kwietniowego wydania tego pisma dołączono jednak kartę rabatową. Z kolei największy wzrost przypadł „Urodzie”, której wynik poszedł do góry o 15,34 proc.

Wirtualnemedia.pl 2012
ZKDP maj kwiecień
Tytuł Sprzedaż ogółem
Twój Styl 217 882 199 832
Avanti 148 753 167 958
Joy 114 391 105 610
Cosmopolitan 97 145 86 516
Pani 90 430 96 469
Zwierciadło 87 042 88 517
Glamour 79 677 236 056
Elle 73 338 68 806
Hot Moda & Shopping 72 698 84 849
In Style - Edycja Polska 65 524 63 926
Uroda 39 609 34 340
Shape 22 359 40 446
Sukces 10 601 10 330

Dołącz do dyskusji: Wszystkie miesięczniki luksusowe na minusie, najbardziej „Shape” i „Uroda”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
flamenco88
Może dlatego, że w tych gazetach naprawdę coraz mniej jest do czytania. Najgorzej jakiś czas temu czytało mi się Shape... Po reklamie parowarów obok była kolejna jakie potrawy można na nim przygotować. Całe pismo było jak jedna wielka reklama!
0 0
odpowiedź
User
k
Szkoda czasu na to mega badziewie w których zawsze jest to samo czyli artykułu o niczym i reklama
0 0
odpowiedź
User
TA
Od tych gazet wolę darmowy kwartalnik "Spiżarnia smaków" sieci sklepów Piotr i Paweł. Tam przynajmniej jest co poczytać...
0 0
odpowiedź