Wszystkie pisma młodzieżowe na minusie. „Bravo” liderem sprzedaży
W styczniu 2014 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił magazyn „Twist”. Pozycja lidera należała niezmiennie do dwutygodnika „Bravo”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2014 roku wyniosła 121 551 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2013 roku pismo to zanotowało spadek, wynoszący 6,02 proc.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Na drugie miejsce z trzeciego awansował magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się o 0,69 proc. do poziomu 66 473 egz.
Z kolei na ostatnią lokata podium spadł, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 14,80 proc. do 64 790 egz.
Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 27,04 proc. i wyniosła 44 585 egz.
Wirtualnemedia.pl | styczeń | |
ZKDP | 2014 | 2013 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Bravo | 121 551 | 129 332 |
Fun Club | 66 473 | 66 937 |
Bravo Girl | 64 790 | 76 047 |
Twist | 44 585 | 61 109 |
W styczniu 2014 roku w porównaniu do grudnia 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 51,18 proc.) pochwalić się mógł miesięcznik „Bravo Girl”. Natomiast również i tutaj najwięcej stracił „Twist” - było to 30,73 proc.
Wirtualnemedia.pl | miesiąc | |
ZKDP | styczeń 2014 | grudzień 2013 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Bravo | 121 551 | 134 406 |
Fun Club | 66 473 | 66 017 |
Bravo Girl | 64 790 | 42 855 |
Twist | 44 585 | 64 366 |
Dołącz do dyskusji: Wszystkie pisma młodzieżowe na minusie. „Bravo” liderem sprzedaży