SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wyborowa w nowej odsłonie kampanii "Włącz Tryb Spotkań"

Ruszyła nowa odsłona kampanii Wyborowej (Pernod Ricard) "Włącz Tryb Spotkań", promująca limitowaną edycję Wyborowa Party Edition,

„Włącz Tryb Spotkań” to kampania, w której Wyborowa podkreśla, jak ważna jest obecność innych ludzi. Tym razem, w jej najnowszej odsłonie pojawia się epicka domówka w zupełnie innym wymiarze, która zachęca do wspólnego spędzania czasu.

W spocie przygotowanym na potrzeby akcji to właśnie widz wciela się w rolę głównego bohatera opowieści, który decyduje się Włączyć Tryb Spotkań i przenieść na inny poziom imprezy. Styl wideo nawiązuje do lat 90-tych.

Zobacz: Prosto z Wyborową kolekcją w klimacie lat 90. W reklamie Wojtek Sokół

Maciej Dąbrowski gościem domówki w spocie Wyborowej

Scenariuszem spotu zajął się Klub Komediowy, za warstwę rysunkową odpowiedzialny był rysownik Łukasz Samsonowicz. W działania zaangażowano influencera – Macieja Dąbrowskiego (znanego jako Człowiek Warga, prowadzący kanał z DVPY). Pojawi się on w spocie jako niespodziewany gość domówki, ale w ramach kampanii poprowadzi też dodatkowe działania dla marki.

Kampania opiera się na działaniach w digitalu i współpracy influencerskiej. Za jej koncepcję i egzekucję odpowiada VML&R. Designem limitowanej edycji butelki Wyborowa Party Edition zajęła się agencja Czteryczwarte. Działania komunikacyjnei i PR prowadzi agencja Cape Morris.

Dołącz do dyskusji: Wyborowa w nowej odsłonie kampanii "Włącz Tryb Spotkań"

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ciekawy
Ciekawe jak to wygląda z targetowaniem 18+ / i dodatkowo z obostrzeniami reklamowymi związane z namawianiem do spożywania alkoholu etc
odpowiedź