Wybrano nową Komisję Etyki Reklamy
Komisja Etyki Reklamy (KER) ma nowy skład. Tworzy go 30 arbitrów powoływanych przez przedstawicieli reklamodawców, media i agencje reklamowe.
Nowymi członkami KER zostali: Anna Gumkowska (dyrektor zarządzający obszaru kultura i rozrywka w Wirtualnej Polsce), Beata Dziwulska (digital & social media communication manager Nestlé Polska), Dorota Kotowska (Mondelez International), Elżbieta Kondzioła (online sales director w Lovemedia), Ewelina Czuba (szefowa biura reklamy TVP), Jacek Pawlak (dyrektor kreatywny, strategiczny i właściciel tenpawlak 8. co, członek zarządu KTR), Jaromir Sroga (b. prezes zarządu GroupM w Polsce), Maciej Lissowski (managing director, Agencja Warszawa), Rafał Ciszewski (prezes K2 Precise), Maciej Lasoń (manager ds. komunikacji Unilever Polska), Magdalena Rigamonti (dziennikarka "Dziennika Gazety Prawnej"), Małgorzata Domaszewicz (odpowiedzialna za realizację strategii zrównoważonego rozwoju w Provident Polska), Zuzanna Warowna-Toruńska (Właścicielka firmy doradczej Concept Spot), Donata Wolińska (CMO L'Oréal Polska).
Na kolejną kadencję KER wybrani zostali: Igor Kaleński (prezes grupy BBDO w Polsce), Anna Barabasz-Sawińska (marketing director CEE, Grupa Maspex), Bohdan Pawłowicz (dyrektor marketingu NASK - Państwowego Instytutu Badawczego, dyrektor komunikacji marketingowej OSE), Beata Ptaszyńska-Jedynak (dyrektor ds.korporacyjnych, Carlsberg Polska), Jarosław Sobolewski (szef agencji Digital Talents), Mikołaj Janicki (prezes zarządu Pro Duct by Business Friends), Maciej Korobacz (współzarządza agencją Just), Joanna Łodygowska (szef działu komunikacji, dr Irena Eris), Małgorzata Augustyniak (wiceprezes zarządu AMS), Marta Macke (założycielka i managing partner Shortlist Consulting), Małgorzata Rokita (dyrektor marketingu Procter & Gamble), Sławomir Skowerski (head of copywriting w GoldenSubmarine), Teresa Wierzbowska (doradca zarządu Cyfrowego Polsatu ds. public affairs), Tomasz Michalik (chief innovation officer, Insignia), Wojciech Piwocki (wiceprezes i dyrektor sprzedaży w IMS), Zofia Sanejko (chief commercial officer Grupy IPG Mediabrands Polska).
Pracę w komisji zakończyli: Andrzej Garapich, Anna Jakubowski, Barbara Król, Krystyna Jarosz, Krzysztof Mydłowski, Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz, Witold Trzciński.
Komisja Etyki działa w ramach Rady Reklamy, branżowej organizacji skupiającej największe firmy działające na rynku. Komisja Etyki Reklamy rozstrzyga o zgodności przekazów z kodeksem etyki i dobrymi obyczajami. W 2018 roku Komisja Etyki Reklamy oceniała niemal 300 skarg złożonych przez konsumentów i przedsiębiorców.
Dołącz do dyskusji: Wybrano nową Komisję Etyki Reklamy