Youtuber Casey Neistat opływa w luksusy w reklamie linii lotniczych Emirates (wideo)
Popularny vloger Casey Neistat w ramach promocji linii lotniczych Emirates odbył podróż samolotem z Dubaju do Nowego Jorku. W klipie zamieszczonym na YouTube prezentuje jakich luksusów można oczekiwać po przewoźniku za bilet kosztujący ponad 21 tysięcy dolarów.
Cała relacja Casey’a Neistata z podróży pomiędzy Dubajem a Nowym Jorkiem trwa ponad 9 minut, a youtuber pokazuje w niej wszystkie przywileje, których można oczekiwać po wykupieniu biletu pierwszej klasy w opcji kosztującej z górą 21 tys. dol.
Okazuje się, że za wspomniane pieniądze na pokładzie samolotu Emirates dostaje się oddzielną kabinę, w której czeka pasażera dużo udogodnień, począwszy od sterowanych bezprzewodowo rolet w oknach, poprzez podręczny barek i wysmakowane menu, aż po fotel zmieniający się w wygodne łóżko.
Jest też możliwość wzięcia prysznica, a do dyspozycji pasażera czeka zestaw kosztownych kosmetyków znanych marek.
Według serwisu Adweek Neistat nie dostał od Emirates dodatkowych pieniędzy za promocję linii, wynagrodzeniem był darmowy przelot w luksusowej klasie. To może oznaczać, że arabski przewoźnik zrobił niezły wizerunkowy interes, bowiem za cenę nieco ponad 21 tys. dolarów dotarł z promocyjnym przekazem do wielu potencjalnych klientów – w ciągu kilku dni filmik Neistata na YouTube obejrzano ponad 9 mln razy.
Dołącz do dyskusji: Youtuber Casey Neistat opływa w luksusy w reklamie linii lotniczych Emirates (wideo)