Z Lidl Polska odszedł szef e-commerce
Z końcem czerwca z siecią sklepów Lidl Polska rozstał się Marcin Bojarski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Od czerwca 2017 roku pełnił w firmie obowiązki head of ecommerce - sales.
Marcin Bojarski był odpowiedzialny za takie projekty jak Winnica Lidla, Lidl Podróże, sklep internetowy Lidla oraz aplikację mobilną Lidl+. Bojarski z początkiem lipca objął stanowisko dyrektora ds. e-commerce w Carrefour Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Biuro prasowe Lidl Polska nie informuje, kto przejął obowiązki Bojarskiego w firmie.
Marcin Bojarski przed dołączeniem do Lidl Polska pracowała przez ponad rok w polskim oddziale firmy Philips. gdzie jako e-commerce manager był odpowiedzialny za wdrożenie sklepu internetowego marki na naszym rynku.
Doświadczenie zawodowe gromadził także, pracując przy implementacji sklepów internetowych marek Empik, Baby Express czy Smyk.
Dołącz do dyskusji: Z Lidl Polska odszedł szef e-commerce