Żabka wprowadzi abonamenty na posiłki
Sieć sklepów Żabka pracuje nad nową usługą - subskrypcją posiłków od śniadań, przez obiady po kolacje.
Żabka jesienią ubiegłego roku uruchomiła usługę subskrypcji kawy serwowanej w jej sklepach. W ramach „Kawonamentu” w cenie 49 zł za 30 dni klient może kupić w Żabce jedną kawą dziennie dowolnej wielkości za nieco ponad 1,6 zł. „Kawonament" reklamowała Maryla Rodowicz.
Nowe abonamenty w Żabce
Sieć uważa usługę za duży sukces i już pracuje nad rozszerzeniem zastosowanego modelu subskrypcyjnego. Pierwszy o tym napisał serwis wiadomoscihandlowe.pl.
- Oferta „Kawonamentu" wzbudziła wśród naszych klientów bardzo duże zainteresowanie, zyskując stałych odbiorców. Pozytywny odbiór tego typu rozwiązania był dla nas sygnałem, że jest duża grupa klientów, którzy chcą z tego typu ofert korzystać. Odpowiadając na ich potrzeby, pracujemy nad nowymi subskrypcjami. Jeden z pomysłów dotyczy oferty gastronomicznej zawierającej propozycje produktów z Żabki na śniadania, obiady i kolację – do wyboru - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Żabki.
Szczegóły oferty nie są jeszcze znane. Nowa usługa prawdopodobnie będzie skierowana do użytkowników aplikacji mobilnej Żappka, z której korzysta ponad 6 mln użytkowników.
Sieć Żabka liczy w Polsce ponad 9 tysięcy placówek. Jak powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Adam Manikowski, wiceprezes i dyrektor generalny Żabka Polska, Żabka numer 10000 może zostać otwarta już październiku tego roku.
Dołącz do dyskusji: Żabka wprowadzi abonamenty na posiłki