Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch reklamują słodycze Milka w Żabce (wideo)
W nowej reklamie sklepów Żabka występują skoczkowie narciarscy Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch. Promują słodycze marki Milka (należącej do Mondelez), która od ponad dwóch lata jest sponsorem reprezentacji skoczków.
W spocie Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch dwójce sprzedawców znanych z wielu wcześniejszych reklam Żabki żartobliwie tłumaczą, dlaczego wyskoczyli do tego sklepu do słodycze Milka. W różnych wersjach spotu reklamowane są obniżki cenowe przy zakupie dwóch sztuk produktów tej marki.
Marka Milka jesienią 2018 roku została sponsorem reprezentacji Polski w skokach narciarskich, jednocześnie zaczęła kampanię pod hasłem „Sercem z naszymi”, w której występują czołowi zawodnicy. Kolejna odsłona akcji ruszyła w listopadzie ub.r., a na początku br. Adam Małysz został opiekunem projektu „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”.
W reklamach Żabki już wcześniej pojawiali się ambasadorzy marketingowi produktów dostępnych w tych sklepach. Latem br. Krzysztof Hołowczyc reklamował w ten sposób piwo Tyskie 0.0%, a jesienią ub.r. Mike Tyson promował napój energetyczny Black.
Działania reklamowe Żabki obejmują m.in. telewizję oraz internet. Za kreację reklam odpowiada agencja PZL, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Spark Foundry.
Milka w ofercie sieci Żabka
Na początku roku w ofercie sklepów sieci Żabka znajdą się dwa nowe smaki czekolad marki Milka – Milka White Migdał i Kokos 90 g oraz Milka Rice Crisp 100 g. Czekoladę białą z migdałami i kokosem kupimy tylko w sklepach sieci przez pierwszy kwartał 2021 r., a czekolada z chrupiącym ryżem zostanie w ofercie Żabki na wyłączność na stałe.
Żabka ma obecnie 5 tys. franczyzobiorców, którzy prowadzą łącznie 6885 sklepów.
Dołącz do dyskusji: Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch reklamują słodycze Milka w Żabce (wideo)