Żabka wprowadza aplikację dla prowadzących sklepy. „Pobrała ją większość franczyzobiorców”
Sieć Żabka wprowadziła aplikację przeznaczoną dla partnerów prowadzących sklepy w systemie franczyzy. Narzędzie ma ich wspomagać w codziennym zarządzaniu i monitorować na bieżąco wyniki sprzedaży. - Aplikacja została pobrana przez większość franczyzobiorców, pozwala na automatyzację procesów w jakie są zaangażowani - wyjaśnia Artur Stańczuk, dyrektor ds. operacyjnej transformacji cyfrowej sieci Żabka w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
Jak informuje Żabka aplikacja umożliwia ciągłą kontrolę tego, co aktualnie dzieje się w sklepie, gdyż raport ze sprzedaży i informacje dotyczące przychodów jest dostępny online.
Franczyzobiorcy otrzymują także powiadomienia o zalogowaniu kas w sklepie, dzięki czemu wiedzą, czy otwarcie nastąpiło o właściwej godzinie. Każdy franczyzobiorca może również skorzystać z dedykowanych raportów tylko dla swojego sklepu. Może np. sprawdzić Top 30 najlepiej rotujących produktów, dzięki czemu istnieje możliwość lepszego planowania sprzedaży.
- W kolejnych miesiącach planujemy rozwój tego narzędzia o moduł grywalizacji, motywujący franczyzobiorców oraz sprzedawców do zaangażowania w aktywną sprzedaż - zapowiada w komunikacie Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Żabka Polska. – Na etapie testów aplikacja została pozytywnie oceniona przez 90 proc. badanych użytkowników. Najwięcej punktów otrzymały intuicyjność, czytelność oraz zawartość merytoryczna narzędzia.
Także Artur Stańczuk, dyrektor ds. operacyjnej transformacji cyfrowej sieci Żabka w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl przyznaje, że nowe narzędzie jest szeroko wykorzystywane przez prowadzących sklepy.
- Aplikacja została pobrała już przez większość naszych franczyzobiorców, a prawie połowa używa jej na co dzień – ujawnia Artur Stańczuk. - Jest to efekt intensywnej współpracy z najważniejszymi interesariuszami projektu (tj. franczyzobiorcami) w trakcie projektowania systemu oraz komunikacji na temat tego narzędzia w naszej organizacji. Planujemy rozwijać ją dalej w oparciu o zidentyfikowane potrzeby przedsiębiorców prowadzących sklepy, aby zmaksymalizować satysfakcję franczyzobiorców z pracy i umożliwić automatyzację procesów, w jakie są zaangażowani. To unikatowe narzędzie na rynku, przygotowane z myślą o ułatwieniu zarządzania placówką handlową w ramach sieci Żabka.
Udostępniona obecnie aplikacja jest częścią szerszego projektu Żabki w segmencie nowych technologii. Sieć planuje m.in. wprowadzenie sklepów pozbawionych tradycyjnych kas i zakupy w systemie grab&go, w tym celu w styczniu br. nawiązała współpracę z firmą AiFi działającą w segmencie rozwiązań sztucznej inteligencji.
Żabka Polska jest właścicielem sieci sklepów typu convenience liczącej blisko 5500 placówek prowadzonych przez przeszło 3700 franczyzobiorców pod marką Żabka.
Dołącz do dyskusji: Żabka wprowadza aplikację dla prowadzących sklepy. „Pobrała ją większość franczyzobiorców”