Żabu nową zabawą Żabki z klientami
Sieć Żabka Polska ogłosiła poszukiwana tajemniczego Żabu. Kim jest i jakie usług sieci promuje? Tego na razie detalista nie zdradza.
Z opisu zamieszonego na profilu Żabki na Instagramie wynika, że Żabu jest ledwie 4-centymetrowym stworkiem, żywiącym się jabłkami. Nie wiadomo jak dokładnie wygląda, na zdjęciu jest widoczny jedynie z tyłu i z tego profilu przypomina żabę na dwóch nogach. O Żabu wiadomo też, że "lubi pograć w gry i często brać prysznic".
Zobacz: Żabka już bez InPostu rozwija usługi paczkowe, szuka szansy w automatyzacji
Żabka szuka Żabu
Żabka cały czas poszukuje Żabu i zaprasza fanów do wspólnych poszukiwań.
Żabu ostatni raz był "widziany" w aplikacji mobilnej Żaapka. Tak więc marka może planować kolejne działania promocyjne Żabu właśnie tam bądź w sklepach autonomicznych, jeszcze do niedawna posiadających szyld o tej samej nazwie. Obecnie jednak wszystkie bezobsługowe placówki przemianowano na Żabka Nano.
Zobacz: Czarny hot dog w Żabce na Black Friday. W jednym sklepie przygotuje go robot
Na tym etapie zabawy nie wiadomo, jakie nagrody przewidziano dla znalazców Żabu i czy ta fikcyjna postać będzie pojawiać się w kolejnych odsłonach aktywacji promocyjnych marki. Nie wiemy też, co konkretnie ma reklamować.
Koncepcję kreatywną przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v. Matt, partnerami technologicznymi projektu są: Future Mind, Sunrise, Netguru. Za obsługę w social mediach odpowiada agencja Cukier.
Żabka w październiku tego roku ruszyła z największą w swojej historii kampanią reklamową, promującą nową strategię komunikacji i claim "Uwolnij swój czas". W nowej strategii komunikacji stawia na podkreślenie, że marka "zdejmuje z głowy" klientów problemy dnia codziennego na czele z brakiem wolnego czasu.
W całej Polsce funkcjonuje już 8784 sklepów sieci Żabka, prowadzonych przez 7424 franczyzobiorców Jeszcze w tym roku ma zostać otwarta Żabka numer 9000, a za rok, na 25-lecie sieci, sklep numer 10 000. Grupa chce otwierać roczne około tysiąca nowych placówek rocznie.
Dołącz do dyskusji: Żabu nową zabawą Żabki z klientami