SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zalando w nowej kampanii zachęca "Wymień ubrania po ex" (wideo)

Zalando rusza z lokalną kampanią walentynkową "Wymień ubrania po ex" na Zalando Pre-Owned, w której zachęca polskich klientów do wymiany ubrań pozostawionych przez byłych partnerów i odświeżenia swojej garderoby. Za jej realizację odpowiada agencja 180 heartbeats Jung v Matt.

Zamiast wyrzucania odzieży po byłych partnerach, Zalando Pre-Owned oferuje możliwość przedłużenia jej żywotności w trosce o dobro planety, kierując się zasadami cyrkularności. W ten symboliczny sposób platforma podejmuje próbę edukacji konsumentów o skutkach pozbywania się odzieży bez zachowania reguł zrównoważonej mody, zmiany ich przyzwyczajeń i zachęcenia ich do podejmowania bardziej świadomych wyborów.

- Poprzez naszą niecodzienną walentynkową kampanię, chcemy zwiększyć świadomość klientów na temat Zalando Pre-Owned i zachęcić ich do korzystania z oferty tej kategorii. Zależy nam aby pokazać, że wymiana ubrań w sposób bardziej zrównoważony możliwa jest zarówno w Walentynki jak i przez cały rok. Tym samym chcemy zmotywować klientów do podejmowania bardziej świadomych decyzji i do wspólnego działania na rzecz dobra planety - mówi Dawid Pożoga, regional lead na Polskę i Czechy w Zalando.

Dzięki Pre-owned klienci mogą wymieniać artykuły bezpośrednio na Zalando, korzystając z gwarancji wysyłki, wielu opcji płatności i darmowych zwrotów. Wszystkie używane artykuły oferowane na platformie, sprawdzane są pod kątem jakości i stają się asortymentem dostępnym dla milionów klientów. Zgodnie z polityką Zalando, wspierającą zrównoważony rozwój, we wszystkich zamówieniach z kategorii Pre-owned wykorzystywane są wolne od plastiku opakowania z papieru pochodzącego z recyklingu.

Głównym elementem kampanii jest wideo w reżyserii Krzysztofa Grajpera. Film - do którego głosu użyczyła artystka Rosalie - kieruje do specjalnego hubu na  Zalando.pl, w której klienci mogą dowiedzieć się jak dać ubraniom szansę na nowe życie.
Film uzupełniają zdjęcia autorstwa Gosi Turczyńskiej i materiały edukacyjne, które swoją premierę będą miały w Walentynki. Dodatkowo kampania będzie wspierana przez grupę influencerów, którzy na swoich kanałach wyjaśnią jak działa kategoria Pre-Owned na Zalando.

Kampania powstała we współpracy z agencją 180heartbeats + JUNG v. MATT i będzie emitowana w kanałach własnych Zalando (m.in. w mediach społecznościowych, dedykowanym hubie na Zalando.pl, newsletterze i aplikacji), a także wspierana przez działania PR i media online. Kampania początkowo dedykowana na rynek polski, zostanie również zaadaptowana na rynku niemieckim.

Dołącz do dyskusji: Zalando w nowej kampanii zachęca "Wymień ubrania po ex" (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl