Zamów, zapłać, odbierz w sklepie - nowe rozwiązanie na kolejki w sklepach Spar oraz Piotr i Paweł
Od 7 kwietnia aż do odwołania w wybranych placówkach Spar oraz wszystkich sklepach własnych Piotr i Paweł będzie można zrobić zakupy za pośrednictwem pracowników placówek.
W wybranych sklepach Spar oraz Piotr i Paweł dostępne będą specjalne ulotki z listą zakupową. Po uzupełnieniu zamówienia poza sklepem można zostawić ulotkę w przeznaczonym do tego miejscu – załoga sklepu skompletuje koszyk i zadzwoni do klienta, gdy zakupy będą gotowe do odebrania przy kasie, gdzie ten dokona za nie płatności. Rozwiązanie to umożliwi osobom młodszym realizację zakupów w godzinach dla seniorów (10:00-12:00).
Na ulotce należy podać nazwy produktów, które chcemy zakupić oraz liczbę ich sztuk, swoje imię i nazwisko oraz telefon, na który oddzwonią pracownicy sklepów, gdy zamówienie będzie już gotowe do odebrania przy kasie.
- Postanowiliśmy wdrożyć rozwiązanie, które nie tylko rozładuje długość kolejek do sklepów, ale także realnie pomoże osobom najbardziej narażonym w tej trudnej sytuacji – czyli m.in. cierpiącym na choroby obniżające odporność czy też biorące leki immunosupresyjne, którzy nie mają kogoś, kto mógłby ich w zakupach wyręczyć. To oni szczególnie ryzykują swoje zdrowie wychodząc w okresie pandemii z domu na zakupy i czekając w kolejkach do kas - wyjaśnia Tomasz Syller, dyrektor zarządzający i członek zarządu Wasz Sklep SPAR.
Środki ostrożności w sklepach Spar z powodu koronawirusa
W związku z epidemią koronawirusa, w sklepie w Gdańsku oraz we wszystkich pozostałych placówkach sieci wprowadzono dodatkowe środki bezpieczeństwa. Obowiązuje częstsza dezynfekcja stanowisk pracy, kas i terminali. We współpracy ze SPAR International zorganizowano import dodatkowych środków higienicznych, m.in.: maseczek na twarz, jednorazowych rękawiczek, plastikowych fartuchów, środków do dezynfekcji i mydeł. Sieć zamówiła także specjalne przyłbice na twarz dla pracowników. Odbywają się szkolenia w zakresie procedur, wprowadzono także rotacyjne zmiany załogi sklepów oraz skrócenie godzin pracy.
Spar rozpoczął także montaż barier ochronnych wykonanych z płyt pleksi na stanowiskach kasjerów, ale także przy stoiskach z wędlinami i serami oraz przy kasach alkoholowych. W sklepach, które przed rebrandingiem działały pod szyldem Piotra i Pawła – z uwagi na ich wielkość – bariery ochronne montowane są przy 3 kasach głównych, przy stoisku informacyjnym i punkcie monopolowym oraz przy cukierni. Obok lad z wędlinami i serami na podłodze zaznaczone są miejsca, w których stanąć może obsługiwany klient – tak, aby oddzielała go od pracownika sklepu osłona z pleksi.
Spar Group jest wyłącznym operatorem licencji Spar na terenie Polski. Prowadzi sieć sklepów działająca pod marką Wasz Sklep Spar. W planach ma rozwój do 400 placówek w Polsce w ciągu kolejnych czterech lat.
Dołącz do dyskusji: Zamów, zapłać, odbierz w sklepie - nowe rozwiązanie na kolejki w sklepach Spar oraz Piotr i Paweł