Żaneta Szysz na czele działu business development Mindshare Polska
Żaneta Szysz objęła stanowisko head of business development w agencji mediowej Mindshare Polska, należącej do GroupM (WPP).
Szysz będzie odpowiedzialna za wzmacnianie kompetencji strategicznych zespołów odpowiedzialnych za obsługę klienta, działania związane z pozyskiwaniem nowych biznesów oraz pozycjonowanie i komunikację zewnętrzną firmy.
Szysz z Mindshare Polska związana jest od 2016 r. Początkowo zajmowała stanowisko media manager, odpowiadając za kategorie food i refreshments koncernu Unilever, a następnie, od kwietnia 2017, za jego całościową strategię.
W 2018 roku awansowała na dyrektorkę w pionie client leadership, gdzie wraz z 30-osobowym zespołem, zajmowała się realizacją działań komunikacyjnych dla wszystkich marek należących do Unilevera.
- „Good Growth” - globalna strategia Mindshare, która ma inspirować i wyznaczać nowe kierunki rozwoju marek, to także zmiany wewnątrz naszej agencji. Zespół business development zyskuje liderkę, która niejednokrotnie wykazała się znakomitymi umiejętnościami strategicznymi, negocjacyjnymi, a także związanymi z zarządzaniem zespołem. Jestem przekonany, że Żaneta świetnie odnajdzie się w nowej roli, a klienci i zespół docenią jej kompetencje oraz prowadzone przez nią transformacje procesów strategicznych w naszej firmie - mówi Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Żaneta Szysz na czele działu business development Mindshare Polska