Zbigniew Wodecki z „Pszczółką Mają” reklamuje T-Mobile (wideo)
Startuje kampania reklamowa T-Mobile, w której występuje Zbigniew Wodecki wraz ze swoją piosenką „Pszczółka Maja”. Akcję operator przygotował wspólnie z firmami G7 i Starcom.
Nowe spoty T-Mobile tak jak poprzednie reklamy tej sieci rozgrywają się w windzie. Tym razem pojawia się w niej piosenkarz Zbigniew Wodecki, który śpiewając fragmenty swojego przeboju „Pszczółka Maja”, uzupełnia informacje o ofercie sieci.
Kampania podkreśla, że T-Mobile zapewnia gwarancję najtańszych smartfonów dla swoich nowych klientów oraz oferuje dwa tablety za złotówkę z jedną opłatą miesięczną.
Poprzednią znaną osobą reklamującą T-Mobile był Jan Nowicki, który w połowie 2011 roku wystąpił w kampanii wspierającej start tej marki w Polsce (przeczytaj więcej i zobacz spot).
Nowa akcja reklamowa od 10 stycznia będzie prowadzona w telewizji, radiu, internecie, na outdoorze oraz w punktach sprzedaży T-Mobile w całym kraju. Kampanię telekom przygotował wspólnie z agencją kreatywną G7 i domem mediowym Starcom.
Dołącz do dyskusji: Zbigniew Wodecki z „Pszczółką Mają” reklamuje T-Mobile (wideo)