„Zdrowo i sportowo” w loterii Nestlé Polska
Agencja Unique One przygotowała na zlecenie Nestlé Polska ogólnopolską loterię konsumencką pod hasłem „Z Nestlé zdrowo i sportowo”, która obejmuje kilka sieci handlowych, m.in. Kaufland i Tesco.
Pierwszą siecią sklepów, której klienci będą mogli wziąć udział w loterii, jest Kaufland. W akcji trwającej w tej sieci przez dwa tygodnie, do 24 czerwca br., mogą uczestniczyć wszyscy pełnoletni klienci, którzy kupili produkty Nestlé biorące udział w promocji o wartości minimum 20 zł. Po dokonaniu zakupu należy zgłosić paragon wysyłając sms lub na stronie akcji zyjzdrowoisportowo.pl. Można zgłosić dowolną ilość paragonów, pamiętając równocześnie by zachować każdy z nich. Codziennie do wygrania jest piętnaście kart podarunkowych o wartości 100 zł na zakupy w sklepach Kaufland oraz jeden rower górski. Regulamin oraz lista produktów Nestlé biorących udział w promocji znajduje się na stronie promocyjnej.
W ramach akcji „Z Nestlé zdrowo i sportowo” 9 lipca rozpocznie się kolejna dwutygodniowa loteria w sieci sklepów Tesco.
Agencja Unique One odpowiada za opracowanie konceptu kreatywnego, obsługę akcji i jej organizację, stworzenie strony www oraz materiałów POS: woblerów reklamowych, ulotek, plakatów, gazetek sieci, bannerów on-line.
Unique One została wybrana do realizacji tego projektu w przetargu. Liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu nie ujawniono.
Dołącz do dyskusji: „Zdrowo i sportowo” w loterii Nestlé Polska