Zmiany w strukturze i ofercie Scholz & Friends
Spore zmiany personalne nastąpiły w dziale kreacji i obsługiklienta agencji reklamowej Scholz & Friends. Wynika to zprzeformułowania oferty firmy.
W ramach zmian personalnych w dziale obsługi klienta agencjireklamowej Scholz & Friends Piotr Misior zfunkcji account directora awansował na stanowisko deputy clientservice directora, na którym będzie nadzorował pracę zespołówaccount managerów. Natomiast Małgorzata Brodazostała account directorem (wcześniej pracowała jako senior accountmanager), a Katarzyna Zaremba zajęła nieobsadzonądotychczas funkcję new business directora. Z kolei w dziale kreacjizlikwidowano stanowisko deputy creative directora zajmowane przezMacieja Krzywickiego, który odszedł z firmy irozpoczął działalność w branży sztuki.
Ruchy personalne w Scholz & Friends sąkońcowym etapem procesu porządkowania struktury agencjirozpoczętego w listopadzie ubiegłego roku, kiedy zarządzaniekreacją powierzono Maciejowi Ufnalowskiemu i PiotrowiCedzyńskiemu. Te zmiany wynikają również zprzeformułowania oferty firmy, którego celem jest dostarczanieróżnorodnych, wyspecjalizowanych pakietów usług komunikacyjnych,takich jak ATL, BTL, PR, CRM, interactive i strategia.
Scholz & Friends zatrudnia obecnie 67 osób, afunkcję managing directora pełni Barbara Berkan.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w strukturze i ofercie Scholz & Friends