SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Znana sieć paliw z nową platformą komunikacyjną "Jasne, że na bp!"

Marka z branży paliwowej bp startuje z nową platformą komunikacyjną pod hasłem "Jasne, że na bp!". Przygotowała ją VML. 

Komunikacja wystartowała 29 maja i obejmuje działania digital i social media, a także OOH i POS. Natomiast od początku maja emitowany jest spot telewizyjny, również przygotowany w ramach nowej platformy komunikacyjnej "Jasne, że na bp!".

VML odpowiada za strategię, produkcję spotu telewizyjnego, przygotowanie Key Visuali oraz działania digital i social media. Działania w OOH i POS przygotowała agencja GPD, a zakupem mediów zajmuje się Mindshare.  

Dołącz do dyskusji: Znana sieć paliw z nową platformą komunikacyjną "Jasne, że na bp!"

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Iclick!
Tytuł to powinien brzmieć: Znana sieć paliw z nową platformą komunikacyjną "Jasne, że na znanej sieci paliw!". To się będzie klikało. Nie ma za co.
1 0
odpowiedź
User
bogota
Tylko jasne, że trzeba mieć dużo kasy, bo pb95 powyżej 7 zł.
0 0
odpowiedź