SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Znane marki taniej" w nowej reklamie TK Maxx (wideo)

Sieć sklepów TK Maxx rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem "Znane marki taniej. Wspaniałe uczucie". Jej autorami są agencje Wieden+Kennedy London, Ogilvy i Mindshare.

Sieć sklepów off-price prezentuje trzy spoty reklamowe, które ukazują uczucie związane z odkrywaniem znanych marek taniej pod jednym dachem. Kampania równocześnie jest realizowana w Austrii, Holandii, Niemczech, Polsce, Irlandii i Wielkiej Brytanii.

W reklamach ukazane zostały pozytywne emocje. Bohaterowie spotów przenoszą widza do świata pełnego skarbów znanych marek w cenach do 60 proc. niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie.

- Wiemy, jak wiele pozytywnych emocji od lat towarzyszy naszym klientom podczas odkrywania niesamowitych perełek w TK Maxx. Po tym wyjątkowo trudnym roku zależy nam na celebrowaniu wspaniałego uczucia, jakie niesie za sobą właśnie to poszukiwanie i zabieranie do domu fantastycznych skarbów znanych marek taniej. Nasza kampania doskonale oddaje to niesamowite uczucie, którym chcemy dzielić się z innymi i dowodzi, że z TK Maxx każdy wychodzi z uśmiechem na twarzy - mówi Deborah Dolce, group brand & marketing director TK Maxx.

Akcja spotu "Taekwondo" rozgrywa się na sali treningowej, gdzie odbywają się zajęcia z Taekwondo. Główna bohaterka reklamy – Zosia, podchodzi do swojego instruktora, który nie kryje zdziwienia widząc srebrny, połyskujący pas zdobiący strój dziewczynki. Trener dopytuje Zosię, gdzie znalazła ten wyjątkowy dodatek – w ramach odpowiedzi może zaobserwować imponujący układ składający się z ruchów Teakwondo, podczas którego dziewczynka odpowiada, że połyskujący pas to perełka z TK Maxx, po czym dołącza do pozostałych uczestników zajęć. 

Bohaterkami 30-sekundowej reklamy "Klub karciany" są przyjaciółki, które spędzają wspólny wieczór, relaksując się przy grze w karty. Kamera skupia się na pani Urszuli, która w spektakularny sposób tasuje karty – co, jak się okazuje nie jest głównym aspektem, który przykuwa uwagę pozostałych kobiet. Przyjaciółki przyglądają się zjawiskowemu manicure głównej bohaterki pytając, gdzie znalazła tak wyjątkowy lakier do paznokci. Kobieta odpowiada, że kosmetyk kupiła w TK Maxx.


Z kolei akcja spotu "Sąsiedzi" rozgrywa się w mieszkaniu kobiety, która spędza wieczór na czytaniu książki. W pewnym momencie jej uwagę przykuwa światło, migające w oknie sąsiada. Światło lampy co chwilę pojawia się w innej części mieszkania – włączając się i wyłączając podczas zmiany swojego położenia. W oknie pojawia się sąsiad kobiety, który informuje ją, że jest to jego nowa lampka biurkowa z obrotowym kloszem, którą zakupił ostatnio w ramach wyjątkowej okazji.

Spoty, które zostały nakręcone w Londynie i wyreżyserowane przez Frederika Bonda są emitowane od 20 maja. Za kreację kampanii odpowiada agencja Wieden+Kennedy London, za koordynację komunikacji PR oraz współpracę z influencerami odpowiada Ogilvy, a działania mediowe realizowane są przez Mindshare.

Dołącz do dyskusji: "Znane marki taniej" w nowej reklamie TK Maxx (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl