Zumi.pl pozwala użytkownikom oceniać i komentować firmy
Serwis Zumi.pl (należący do Grupy Onet.pl) wprowadził nowy system oceniania i rekomendacji firm. Mogą z niego korzystać wszyscy użytkownicy, zarówno zalogowani, jak i ci niemający konta w witrynie.
Oceny i komentarze na Zumi.pl można dodawać na stronie prezentującej profil określonej firmy. Oceny, w skali od 1 do 5, są prezentowane na liście wyników w postaci gwiazdek (wraz z liczbą oddanych głosów). Poniżej znajdują się dodane komentarze.
W systemie działa zabezpieczenie przed masowym dodawaniem ocen i komentarzy polegające na tym, że konkretną firmę można ocenić tylko raz w danym okresie. Noty i opinie mogą zamieszczać zalogowani i niezalogowani użytkownicy witryny.
- Użytkownicy Zumi oczekują nie tylko nie tylko odpowiedzi na pytanie „co? gdzie? jak?,” ale również „czy warto?”. Z drugiej strony właściciele firm wiedzą, że poprzez pozytywne opinie swoich klientów budują swoją przewagę konkurencyjną na rynku - komentuje Tadeusz Palowski, kierownik zespołu produktów e-commerce w Grupie Onet.pl.
W kwietniu br. Zumi.pl zanotowało 3,78 mln użytkowników i 18,5 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Zumi.pl pozwala użytkownikom oceniać i komentować firmy
proszę zwrócić uwagę