SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zupełnie nowy wizerunek Animal Planet (wideo)

Poświęcony zwierzętom kanał dokumentalny Animal Planet od 1 października otrzyma zupełnie nowy wizerunek - zmieni się oprawa antenowa i logo stacji. Wzbogacona zostanie również oferta programowa kanału.

- Celem zmiany oprawy, klimatu i charakteru narracji Animal Planet jest pogłębienie i wzmocnienie więzi z widzami, partnerami biznesowymi oraz reklamodawcami, a także dotarcie z naszą ofertą do odbiorców dorosłych - mówi Phillip Luff, SVP i general manager Animal Planet International. Zmiany dotyczyć będą wersji kanału nadawanej w Wielkiej Brytanii, w pozostałych krajach Europy na Bliskim Wschodzie, w Afryce, Ameryce Łacińskiej oraz w regionie Azji i Pacyfiku.

Nowe logo stacji składa się z drukowanego napisu Animal Planet w kolorze jasnozielonym i z przekręconą literą M. Nie ma w nim słonia - charakterystycznego elementu poprzedniego loga. - Dzięki usunięciu znaczka ze słoniem znak zyskał na przejrzystości i ma szansę być bardziej czytelny w formie małego znaczka w rogu ekranu. Dodatkowo przekręcona litera M sugeruje pewien rodzaj nieszablonowości, bycia w kontrze w stosunku do poważnych kanałów naukowych, podejścia na luzie - uważa Magdalena Ponagajbo, art director i partner w Mamastudio Brand&Design Company.

Za koordynację prac i wprowadzanie nowego wizerunku stacji odpowiadał Lester Mordue, creative director w Animal Planet International. Współpracował z Animal Planet w USA, gdzie nowa tożsamość została już wprowadzona. Inne elementy nowego wizerunku zostały przygotowane w Londynie przez agencje Duke (elementy komunikacji on-air oraz off-air) i Lipsync (kampania teaserowa na antenie) oraz Miltona Mordue (spoty promocyjne stacji oraz bumpery).

Wśród nowości jesiennej ramówki Animal Planet znajdą się m.in. takie programy jak: "Wyspa orangutanów" (seria, której bohaterami są osierocone orangutany z wyspy Borneo), "Panda - ulubieniec świata" (cykl programów ukazujący kulisy pracy w chińskim rezerwacie Wolong, który pełni funkcję ośrodka badawczego i hodowlanego dla pand) oraz "Policja dla zwierząt w RPA" (seria pokazująca pracę inspektorów, walczących z okrucieństwem wobec zwierząt na Przylądku Dobrej Nadziei w Republice Południowej Afryki)

Animal Planet dociera do łącznej bazy ponad 315 milionów gospodarstw domowych na całym świecie. Kanał został wprowadzony do Europy w 1997 roku. Animal Planet jest wspólnym przedsięwzięciem Discovery Communications oraz BBC Worldwide na wszystkich międzynarodowych rynkach z wyjątkiem Wielkiej Brytanii oraz Włoch.



Dołącz do dyskusji: Zupełnie nowy wizerunek Animal Planet (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl