„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow w I kwartale. „Dobry Tydzień” z największym wzrostem
W I kwartale br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które zanotowało jednak największy spadek w zestawieniu. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Dobry Tydzień”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w I kwartale 2016 roku względem I kwartału 2015 roku zmalała o 4,43 proc. i wyniosła 549 020 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 2,05 proc. do 326 470 egz.
Podium uzupełnia tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym okresie uplasował się na poziomie 240 708 egz., po wzroście o 4 proc.
Na szóstym - ostatnim - miejscu znalazł się „Dobry Tydzień”. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się najbardziej w zestawieniu - o 15,77 proc. do 182 847 egz.
Wirtualnemedia.pl |
I kwartał |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Życie na Gorąco |
718 261 |
549 020 |
549 020 |
758 773 |
574 467 |
574 467 |
-4,43% |
Twoje Imperium |
424 467 |
326 470 |
326 470 |
431 505 |
319 913 |
319 913 |
2,05% |
Rewia |
337 044 |
240 708 |
240 708 |
338 202 |
231 455 |
231 455 |
4,00% |
Świat & Ludzie |
293 969 |
189 309 |
189 309 |
296 406 |
190 715 |
190 715 |
-0,74% |
Na Żywo |
282 982 |
183 207 |
183 207 |
284 519 |
188 570 |
188 570 |
-2,84% |
Dobry Tydzień |
284 156 |
182 847 |
182 847 |
271 847 |
157 936 |
157 936 |
15,77% |
W marcu 2016 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 521 545 egz., po spadku w porównaniu do marca 2015 roku o 5,51 proc. - największym w zestawieniu.
Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (311 289 egz.; w dół o 0,91 proc.), a trzecie - do „Rewii” (232 040 egz.; do góry o 4,82 proc.).
W tym ujęciu „Dobry Tydzień” awansował z szóstej na piątą lokatę z wynikiem 179 885 egz. Jego wynik również i tutaj zwiększył się najbardziej w zestawieniu - było to 19,74 proc.
Wirtualnemedia.pl |
marzec |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Życie na Gorąco |
701 797 |
521 545 |
521 545 |
748 571 |
551 939 |
551 939 |
-5,51% |
Twoje Imperium |
423 428 |
311 289 |
311 289 |
427 110 |
314 159 |
314 159 |
-0,91% |
Rewia |
334 928 |
232 040 |
232 040 |
336 424 |
221 375 |
221 375 |
4,82% |
Świat & Ludzie |
292 507 |
185 003 |
185 003 |
300 480 |
191 035 |
191 035 |
-3,16% |
Dobry Tydzień |
288 445 |
179 885 |
179 885 |
258 932 |
150 228 |
150 228 |
19,74% |
Na Żywo |
274 909 |
170 985 |
170 985 |
292 167 |
186 687 |
186 687 |
-8,41% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow w I kwartale. „Dobry Tydzień” z największym wzrostem