„100 proc. z owoców to więcej niż zwykły dżem” w kampanii Łowicza (wideo)
Rozpoczęła się wizerunkowo-sprzedażowa kampania reklamowa dżemów Łowicz (produkowanych przez firmę Agros-Nova). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brand Place i MediaCom Warszawa.
Pierwszy etap kampanii dżemów Łowicz, trwający od 22 sierpnia, ma charakter wizerunkowy i przebiega pod hasłem „Łowicz 100 proc. z owoców to więcej niż zwykły dżem”. Reklamy podkreślają, że produkty te są w całości zrobione z owoców: do ich wytworzenia użyto 100 g owoców na 100 g produktu, a zamiast cukru słodzone są sokiem owocowym, co gwarantuje intensywny smak i aromat owoców.
Druga odsłona akcji zacznie się 16 września i potrwa do 10 listopada. Obejmie promocję „Dżemy Łowicz to wyjątkowy smak i szansa na wygraną”, w której każdego dnia powszedniego będzie losowanych 5 nagród po tysiąc złotych, a raz w tygodniu - 20 tys. zł.
Działania reklamowe w pierwszym etapie będą prowadzone w telewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN, kanały z oferty Atmediów) oraz internecie (m.in. Wirtualna Polska, NK, pakiet Xaxis), a w drugim obejmą też prasę („Twój styl”, „Claudia”, „Gala”, „Pani Domu”, „Przyjaciółka”, „Tina”, „Wysokie Obcasy”) i miejsca sprzedaży. Kreację kampanii przygotowała agencja Brand Place, a za dobór mediów odpowiada dom mediwy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „100 proc. z owoców to więcej niż zwykły dżem” w kampanii Łowicza (wideo)