Adam Śmiłowski strategic operations directorem w Grey Group Poland
Do zespołu agencji Grey Group Poland dołączył Adam Śmiłowski, obejmując funkcję strategic operations directora. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Change, BBDO Warszawa i G7.
W ramach Grey Group Poland (obejmującej agencje reklamowe Grey Warszawa i Testardo Gram, agencję technologiczną Grey Possible, agencję public relations Cohn & Wolfe i dom produkcyjny Grey Works) Śmiłowski zajmie się integrowaniem obszarów takich jak shopper, digital, business consulting czy PR. Będzie też odpowiadać za całościowy nadzór nad komunikacją tworzoną przez Grey Group, w tym za poszukiwanie rozwiązań opartych o nowe grupy konsumenckie, nowe trendy z uwzględnieniem procesów zakupowych w internecie i poza siecią.
Adam Śmiłowski ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej, pełnił funkcje menedżerskie i dyrektorskie w zakresie planowania, rozwoju i wzrostu biznesu, działał też jako konsultant marketingowy. Pracował m.in. w agencjach BBDO Warszawa, G7 / D’Arcy Warszawa dla lokalnych i międzynarodowych marek (Era, Telekomunikacja Polska, bank Millennium, Link4, Pepsi, Heinz / Pudliszki, Frito Lay, Procter & Gamble, PZU, Proama, Wrigley, Skoda, Chevrolet, Jeep).
Ostatnio był strategy directorem w agencji Change (więcej o ostatnich roszadach w niej).
Dołącz do dyskusji: Adam Śmiłowski strategic operations directorem w Grey Group Poland