Agata Sądel: z ZOG do Maxusa
Agata Sądel dołączyła do zespołu domu mediowego Maxus, należącego do struktury negocjacyjnej GroupM. Poprzednio pracowała m.in. w ZenithOptimedia Group, Value Media, Starcom MediaVest Group.
Agata Sądel w Maxusie objęła stanowisko head of digital w dziale business development. Odpowiada na nim za przygotowywanie oraz nadzorowanie wykonania strategii internetowych dla obecnych i przyszłych klientów agencji. Jej zadaniem będzie także współpraca z Kamilem Sikorskiem, dyrektorem w dziale Business Development w pozyskiwaniu dla Maxusa nowych budżetów z obszaru digital.
Agata Sądel pracuje w branży mediowej od 2008 roku. Doświadczenie zdobywała pracując przez 6 lat dla Starcom MediaVest Group, gdzie pełniła funkcję koordynatora nowych mediów m.in. w zespole Grupy Żywiec. W Value Media odpowiedzialna była m.in. za budżet mediowy PKO BP, a ostatnio w ZenithOptimedia Group jako interactive media manager koordynowała działania mediowe w kanale digital dla L’Oreal Polska oraz Reckitt Benckiser.
Dołącz do dyskusji: Agata Sądel: z ZOG do Maxusa